|
|
|
|---|---|
|
Nu är jag väldigt konfunderad. Från början hade jag en Z600 till min BMW E46, då funkade bluetoothkommunikationen klockrent. Sen uppdaterades Z600ans firmware (bluetooth inräknat till SE's nya standard) och då slutade det funka. Den anslutar/bortansluter/ansluter/bortansluter och så håller den på fram och tillbaka. Samma med min nya telefon, S700. Frågade dom på BMW ifall det finns nån uppdatering, dom sa att tyvärr funkar det bara på KXXX-telefonerna på SE. Men problemet är att en K-telefon med uppdaterat firmware har samma bluetoothmjukvara som alla andra SE-telefoner, så då funkar inte dom heller. Alltså.. för att sammanfatta det, ingen uppdaterad SE-telefon fungerar. Vad ska man då göra, måste man köpa en nokia? :( | |
|
Hejsan, Det verkar snarare vara ett problem för SE att ta tag i. Jag upplever samma symptom som du, fast när jag bluetoothsynkar mot datorn. Jag hade en K700i tidigare som fungerade alldeles utmärkt. Sen gick displayen på den sönder och jag fick en ny K700i med uppdaterad mjukvara, sedan dess funkar inte bluetoothsynkningen, den kopplar upp och ner hela tiden. / Patrik |
|
|
låter som program makarna för SE har bakläxa.. BMW Williams F1 Team. |
|
| Wow.. länge sen jag skrev detta.. och fortfarande samma fel! En vän har även samma fel på hans en vecka gamla E61 och K700i.. När ska detta fixas egentligen? | |
|
Prova att tömma inboxen på SMS - det låter kanske flummigt, men jag fick detta tipset på ett e60-fomu, och sen har det fungerat klockrent 100%! |
|
| Okey, tack! Ska testa det! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.