|
|
|
|---|---|
Crusty |
Hallå! jag gjorde en otroligt klantig grej härom dagen hade hittat en otroligt lite parkerings ficka o jag skulle bara in i den! japp jag kom in! men sen när jag går ur bilen o gått en bit uppför gatan ser jag en ännu bättre parkering och jag springer genast till baka! ska bara backa lite lite till...försiktigt...brak...va fan? körde grymt långsamt på den rostiga skåpbilen bakom, den fick ju absolut inga skador men min bakre kjol blev lite sned! jag backade verkligen jätte långsamt! det blev inte en repa i skåpbilen så jag tänkte att jag behöver inte väcka ägaren! men ska inte bilen klara av en pytteliten backning in i ett annat fordon?? Min fråga e bara hur man fixar detta? hur får man av den bakrekjolen? nån som kan förklara detta noggrant? Vore tacksam för svar!! BMW 318i 113hk 0-100 på 11,7 sek! RESPEKT! |
Crusty |
Hallå? tjoho! ingen som vet? ska min stackar beemer vara sned resten av livet? jag måste ju operera henne! alla som har dokters examen i bmw meckande snälla? |
|
Nej, jag tror du får köra din bil till skroten, finns tyvärr inte mycket att göra åt detta!! Sitter den inte fast med bultar bakom den svarta plastlisten som man skall kunna ta loss?! Sen är det ju inte omöjligt att det sitter en och annan "plåtskruv" i hjulhusen också........ Mvh Patrik 325i -92 |
|
Crusty |
jag tackar för detta svar! bettan hälsar nu blev hon glad när jag ska fixa till henne! Men sitter listen så att man bara kan trycka ut den o sen bara trycka tillbaka den? eller e det ett väldigt pillande med listen? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.