|
|
|
|---|---|
|
Hej Blev sugen att koppla in lite nya stereo/multimedia prylar i min 740 ´95:a.. Har en kompis som har en 540:a årsm 98 med tv/nav enhet av modell MK II, han har införskaffat en speciell kabel som man kan ansluta sig till någon modul därbak *nybörjare* så att man kan få ut audio signal samt få in en extern bild samt ljud källa *typ dvd-spelare* Kompisen har dock inte tid eller bara lat att fixa in dessa prylar så jag erbjöd mig att köpa hans kabel.. Monterade in en baslåda i bilen och skulle använda audio ut signalen till slutsteget men visade sig att det inte kom någon signal från kabeln, brydde mig inte så mycket uta löste det på ett annat sätt. Skulle dock nu beställa en dvd spelare till bilen och tänkte att jag provar först att det funkar, så jag kopplade in en *vanlig dvd spelare* via video input (RCA) och ställde tv på AV kanalen men får ej någon bild i bilen..?? För info har jag MK I utrustningen och undrar ifall det är här det bråkar..? Någon annan som har något tips om hur jag kan göra för att få bilden i bilen (hur man kopplar in sig på någon kontakt) eller nått.. Tack för svar.. MVH Peter | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.