|
|
|
|---|---|
|
Hej Efter att bilen har kokat järnet och det är olja i kylarvattnet skall toppen av och planas och det skall bytas topplockspackning. Hittade en kanonguide här på forumet när jag skulle byta insugspackningarna men har inte hittat något liknande för denna procedur. Finns det någon tråd någonstans? Kommer förmodligen lösa det ivf. med lite sunt förnuft och Haynes-boken men det känns alltid bra med en sån punkt-för-punkt lista. | |
|
vet inte om det finns ngn punkt-guide men det var inte alls svårt att ta lös allt å byta topplockspackning på e34´an...tog mig ca 1kväll att ta lös allt å ca 1kväll att skruva ihop allt. som sagt sunt förnuft och haynes kommer du långt på. Lycka till! |
|
|
Har du en kamera så låter du den agera minne. Helt perfekt sätt att komma ihåg småsaker på. Var noggrann och rengör allt innan det hamnar på plats igen. Det lönar sig. Köp allt du kan tänkas behöva innan du börjar. Sotsats och verktyg. Att stå mitt arbetet och inse att det saknas något är inte kul, pengarna ska ut i vilket fall. Sunf förnuft, noggrannhet och renlighet är bra grundstenar /Anton |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.