AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
749

LLM i m3 trasig eller inte?

ST
923
ST0FFE
E36 M3
E39 528
Min Bil har fått en turbo, men allt är klart men den går så skumt, som att den skulle gå på 4 5 burkar. kolla stiften nya men lika. sen lossa jag llm kontackten. tycker bilen går nästan exakt lika dåligt. på en friks bil vad händer de om man lossar på den? har nästan ingen tomgång heller.. till å från kör jag känns de som den går på 5burkar.. Går de mäta upp llm eller måste jag byta för att se? tacksam för svart!
Visa användare
ProPro-medlem
10.954
ErikW
E28 520i - 85
E32 750iLA - 89
E92 325iA Coupé - 08
F11 530i Touring - 12
Lite tips, de kanske fungerar även på din: Länk

LMM heter det för övrigt.

Erik

___
Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt!
ST
923
ST0FFE
E36 M3
E39 528
oj skrev lite fel! ;) LMM.. sorry
ST
923
ST0FFE
E36 M3
E39 528
skit i de! jag ska byta den på måndag eller nått... lmm sen hoppa jag de går bra!
Tjenare Stoffe...

Hur har du gjort med sprutet? Tillskott? Du vet att Motronicen är Adaptiv...

Hur mycket ska du ladda? Intercooler?

Hälsn Kimmen.
Je
224
Jeppan
M30 TURBO
ser det så illa ut i motorummet på din m3a ??
ST
923
ST0FFE
E36 M3
E39 528
Nu har jag bytt lmm Kör med org sprut just nu men kör med area 96 på luftburken, provat org spridare å större spridare. 365or ska vara 100 störra än org. men går inte som den ska. ska prova i mån med org luftmätare 90mm och org spridare å se om bilen går bättre annars måste jag läsa av om de är nå felkoder eller dyligt. ska ladda 0,5 0,6 tänkte jag med org system. om de går vissa lyckas eller? less på bilen nu. köpte mig en bruksbil iaf 535:a 88.a så jag har nått att flytta häcken i!

men bilen går bättre utan Lmm, för då går den på något nödprog. min lamdamätare kollas på lamdan är på bra väden. optimal. har provat kört lite lätt upp till 0,2i ladd
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.