|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Hej Jag har satt upp en FTP där Ni kan tanka upp resp ner bilder/film. Tyvärr ingen 100/100 lina. user:bmw pws:bmw Port:21 host:jorgen.no-ip.biz Alt i en Internet Explorer: ftp://bmw:bmw@jorgen.no-ip.biz Ska försöka fixa tiderna tills imorgon. Fotografen som vi hyr är Uffe. Vi kommer få bildena från honom också.. /jörgen |
|
Nu har jag laddat upp fyra filmer, tyvärr tagna med digitalkamera men ändå helt ok. e30 turbo vs e30 turbo Cosworth vs e34 turbo M3 e46 cab vs M3 e46 Cosworth vs 996tt Flåklypa |
|
|
Flåklypa, Jag körde rattlås för första gången, mest som en kul grej då tillfället fanns. Vanligtvis håller jag mig till bankörning. Jag körde mot två M5 (E34), och en klubbmedlems M3 (E46). Onödigt mycket hjulspinn i starten, och varvstoppet i 3:ans växel var väl några typiska nybörjarfel av mig, men mot M5:orna gick det bra trots allt. M3:an hängde jag med första halvan, men sedan var det bara att acceptera att bilen bredvid trots allt är en M3 :) Vässade kamaxlar och mappning av ECU:n. Tyvärr lyckades det inte att flytta varvstoppet vid mappningen (det hade hjälpt i Gävle...), men det ska fixas nästa vecka. Det var kul att prova rattlås, men jag håller mig till svängandet i fortsättningen ;) |
|
|
Jörgen: Hur kommer man åt bilderna via ie? Vad ska man använda om inte ie? Inte så haj på sånt här.. //Zetterberg |
|
|
Trevlig tillställning var det och vilket skönt väder! Kommer nästa år också. Hobbe din bil är riktigt snygg att se live :) ///Foppa |
|
|
Har en hel del bilder men kommer inte åt Jörgens ftp via jobbet så det får bli senare idag. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
| Har ca 40 minuter film som jag skall försöka klippa ihop och skicka upp till FTPn | |
| edit: måste tacka alla inblandade för en mycket lyckad träff också! :-) | |
|
Om det finns nån film/bilder på M5-kompressorn - så vill jag gärna ha dom även om den klipps bort. i "färdiga versioner" även alla bilder - även dåliga :-)) tänkte klippa ihop nåt collage till dom kompressor-intresserade "over there" så maila gärna med Ert namn så lägger jag namnen som "special thanks" i slutet av collaget !! Tack på förhand //Rickard |
|
|
Rickard du har mail. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Det blev lite strul så jag fick skicka några mail med bara ett bild i. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
| Tackar Abbe !! | |
| hmmm...var svår server o komma in på. :P | |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
hm, jag vet.. har inte haft tid fixa till det, mitt liv suger, finns fan ingen fritid... |
| Jörgen< Det är lungt, alla uppskattar nog den tid du lägger ner det varmaste. | |
|
Kanon bra träff och lyckat väder... Första gången jag var med, synd att man inte kunde köra pga dålig låda.. Stor eloge till arrangörerna! Keep up the good work Arrangörerna! Mvh Tommy |
|
|
Nu finns det massa bilder upplagd här: Länk Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Ingen film från träffen än? |
|
![]() 2.226 530d G31
hej Tiderna kommer i kväll, har fixat dem imorse på tåget, men kan ej ftpa upp dem på saiten från kunden här.. /jörgen |
|
Trevliga bilder Abbe ! Att köra och ta bilder samtidigt är inte dåligt ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.