|
|
|
|---|---|
|
Tjenare, jag har gått runt och funderat på en sak som jag antar att någon här inne borde kunna svara på och jag är därför väldigt tacksam för om någon tar sig tid att göra detta. Frågan gäller bmw e39. Jag har noterat att blikersfärgen på dessa bilar varierar mellan vit och gul, är det så att vita bilnkers kom som standard från något visst år eller är det sånt som folk har satt på i efterhand för att man tycker det är snyggare? Om detta kom som standard från ett visst årtal, gäller detsamma i andra länder, t.ex. tyskland? Mvh Carl-Oskar | |
|
Årsm 2000 fick vita finns även facelift bilar (2001) med orange glas fast då mest på importbilar tror jag.M5:an/bilar med M-pkt har väl vita glas standard from 99 finns nog folk som har bättre koll på detta.Sen vita eller orange glas är som vanligt en smaksak,har själv bytt runtom för att det ser fräschare/modernare ut. mvh |
|
| Jo... 00 kom vita blinkerglas som standard i sverige. I tyskland däremot har aldrig vita blinkers varit standard. Inte vad jag vet i alla fall..... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.