|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Såg Carl XVI efter att ha landat på Sturup flygplats idag. Låna nycklarna av Förenade bil som hade tagit med en M3 CSL för att ha något fint att köra till någon släktnings bröllop i helgen... Ser ju rugigt rejsig ut... Får ju hoppas att det inte blev "gubba körning" hela vägen till kalaset.... Får väll se om han blir sugen kunde ju se bra ut i hans samling. Lite sugen blev man allt ialla fall..... | |
| Förra året körde Kungen LOADED CSLen på Falkenberg. Har var tydligen väldigt imponerad, så nog gillar han M3 :) | |
|
I detta fallet så spar ju staten ett par kronor på att han kör CSL:en då FB inte lär ta betalt för att kungen kör deras bilar.. Ännu bättre och lite coolt överhuvudtaget att Tompax lyckas se detta troligtvis ganska kortvariga tillfälle på Sturup. Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk |
|
|
Länk kanske var den han lånade:-) 100% Original Länk BMW M3 Din dröm - min vardag |
|
| Alltså.. jag måste vara väldigt påläst. Men vad var allt det här snacket om.. "I en M3 CSL kan man inte få Radio eller AC"? Eller är det bara att det inte är standard, kanske? | |
|
Man får välja till det man vill ha Tror inte det kostar extra heller? Men det är jag absolut inte säker på :) nån annan som vet? |
|
|
Jag vill åxå ha en CSL :( |
|
Mr M3 |
har du giltig racing licens så kommer M3csl utan fartspärr :) synd bara på att man inte har råd att köpa en sån ännu.men den står näst på tur. |
|
Hörde att kungen inte flög hem efter bröllopet.... Han hade tydligen hämtat ut en Z8 och kört hem själv.. Ja tänk vad man kan ha skoj ibland..... |
|
|
Jo man skulle blivit kung.....;) |
|
|
Länk ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Kungen är skön! God smak har han. En riktig kvinnokarl dessutom, uppenbarligen :D Länk /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Hur mycket får man betala för en CSL från 2003? Typiskt att dom skriver 800' //Månsson |
|
|
Hmm, nu såg jag. Samlarvärde.. //Månsson |
|
|
Nja, billigare än 800' finns det definitivt, från 56' euro på Mobile, det fanns någon på bytbil nyligen som hade utpris på 679' kr. Håller med Olof om HMK :) Mvh, /Wille |
|
|
Hörde ett rykte om att han fick ge 650`. MVH / Jacob |
|
| tror ni att man får sålt en CSL relativt fort om man begär ca 560"? | |
| Konungen är ju störtskön! Fast han kunde la sponsra mig lite eftersom jag sponsrar honom!! :) | |
|
Kanske inte helt lyckat att reg.nummret syndes i papperstidningen... Hörde att min säljare sålt en ny M3 CSL och efter två veckor kom han tillbaka och ville sälja tillbaka bilen då frugan gjort en höftledsoperation och inte kom in i bilen längre... Han lät alltså frugan köra bilen, och vad värre säljer bilen för en sån struntsak. Kunde väl ha köpt en annan bil till henne. Så gissa om han förlorade flis på den affären. No More Limits! |
|
|
Jag tror det var Förenade Bil i Malmö som leverade M3 CLS til kungen. Dom hade en 03´er, och nu är den solgt. ;-) Den gick för runt 680.000 SEK |
|
| kungen är riktigt skön...han körde med sin m5 e39 som hade körförbud :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.