|
|
|
|---|---|
|
Är en Garret GT37 med intern wastegate för liten för att köras på en M20b25? Läste något om det men fick inte klarspråk i det. Någon som vill förklara? Mvh// Alex | |
|
Hej igen. Är det verkligen ingen som vet, det är ganska bråttom! Vore tacksam för svar. Mvh // Alex |
|
|
Jag har hört att gt37:an ska räcka till 500hk styvt.. Jag ska ha en sådan på min m20b20 och kommer få duktig med ketchup effekt.. så den räcker nog till din maskin.. Har för mig att ticco kör med en sån? Mvh Uffe |
|
|
jodå, jag har läst att den ska klara ca 550 hk, men jag undrade ifall det var någon skillnad på en Gt37:a med intern wastegate och en utan? Jag formulerade mig nog inte riktigt bra. Mvh |
|
|
Ingen skilnad, men du får svetsa fast den wg'n. Duger upp till 550hk. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Man kan ju plocka bort den och sätta dit en annan? Men varför måste jag svetsa fast den? |
|
|
Tror inte det kommer att fungera att åka med intern WG på det aggregatet, laddtrycket lär skena. Vad jag menar är att man svetsar fast axeln i stängt läge. Själva klockan kan du plocka bort. //Ticco www.ticco.com |
|
|
eeeee...går fint att köra med den wg:n...köp en riktig klocka från sl-turbo bara när du vet vilket tryck du vill köra på!! MVH Klas Östling Volvo Team Extreme |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.