|
|
|
|---|---|
|
Tjopp! handla mig en 528 idag. många utrustning bland annat navi och tv...borde de inte rimligtvis funnits cdväxlare å i en sån? va kostar en sån lr går de å koppla på nån annan typ än orginal? sen en annan grej..telefonen hittar inte simkortet nån som har en bra förklaring? e ett nytt comviq kontant. fick för mig att telefon och kort inte arbetar me samma volt för så va de väl på dom äldre gsm telefonerna? mvh Tommy | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Ska finnas en korthållare i enheten bak i bilen, bruker visst vara orsaken till att det inte funkar om man stoppar kortet i telefonen enligt hörsägen ?? det finns cdväxlare som passar, använd sökfunktionen i bilstereoforumet så hittar du de uppgifter du söker. inte riktigt mitt bästa gebit nämligen. ///MVH Hasso Länk |
|
Angående CD-växlare så kan man få tag på det till riktigt bra priser på tyska e-bay www.ebay.de . Där kostar dom ca 1500:-. __ BMW - When you need power and comfort. |
|
|
Brukar de finnas fördragna kablar till cdn? och på ett ungefär vart sitter den där korthållarn bak? mvh Tommy |
|
Paap Reeder |
... Toblerone! Läget med V12:an ?? MVH /// Paap R |
| Toblerone: korthållaren till telefonen sitter på vänster sida i bakluckan. SÖK och du kommer att hitta info i överflöd om detta. Hade samma problem med min telefon men när jag stoppade i kortet i bak funkade det klockrent. | |
|
halloj papp... v12an ligger en del på is.. semester om en vecka..försöka arbeta lite me eländet då lr om den ska bort ja har inte riktigt bestämt mig än.. Johan!! hur ser dosan ut? letat en hel del faktiskt hittar inge som ser direkt ut att stoppa ett kort i..kanske nå man ska ta isär? mvh Tommy |
|
|
Om det är Motorola telefonen: Det är själva telefonen (med inbyggd kortläsare) som sitter därbak i skuffen. Den sitter alldeles över vänster bakljus, en svart box med en 25-polig plugg och en antennkabel. Man får böja sig och kika in, annars syns den inte. Slitsen för kortet sitter på ena kortsidan FP |
|
|
hitta den...ganska petigt att få i kortet men nu funkar de iaf..gäller de bara å försöka hitta kabelhistorian till cd växlarn om de nu e fördraget! vart letar man efter den å hur ser den ut? mvh Tommy |
|
|
Vänster "potta"i bagagerummet är växlarens plats finns hållare där original,men om kablarna fördragna har du tur på de flesta bilar saknas dom. mvh |
|
| finns tydligen inga kablar..bara leta bättre begagnat lr pynta 5500.- för växlarn å kablaget | |
| finns tydligen inga kablar..bara leta bättre begagnat lr pynta 5500.- för växlarn å kablaget | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.