|
|
|
|---|---|
|
Har funderingar på denna bil Länk Vad är det man ska se upp med? Var ut och provade den och tyckte inte det verkade vara nå större fel på den, men jag är ju ingen bilmekaniker. Provade luckorna och hörde inge oväsen ,elhissarna fungerade bra, AC:n var tom men det skulle dom fylla på om jag skulle köpa bilen. Mvh Lars | |
|
sericebok??? MVH-V8 |
|
|
Om Ac:n är tom kan det finnas en läcka på t.ex kondensorn om så är fallet är det meningslöst att fylla på.Begär en provtryckning av ac systemet. mvh |
|
|
Se till att acn funkar innan du köper bilen, det kan bli betydligt dyrare än en fyllning. Bilen ser fin ut på bild men kolla upp historiken innan köp. Prova söka på firmans namn är på AP, kanske finns någon tråd. Är det inte i Örebro det finns en stor skara skitfirmor? Priset är högt, men det är väl inte helt oväntat, dom ska ju tjäna en slant på att sälja bilen. |
|
Miper335 |
Lätt att bli ruinerad på en sådan bil då det egentligen inte finns någon dokumentation att lita på alls. En fin 530 är dock ett bra kap och bilen ser fin ut så... I detta fall är det bättre att köpa hos handlare än privat och jag anser att priset är rätt. ( förutsatt att allt fungerar ) Skulle det sen visa sej att för mycket inte stämmer som servicebok och liknande är det ju lätt att klaga. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.