|
|
|
|---|---|
nazze |
735ia-88 bes ua men avställd,står på v-hjul,svart skinnklädsel,servo,abs,ecc,stora f-datan,t-lucka,automat med 3 körlägen,el hissar,elspeglar,mm,mm ,en skärm behöver lackas för övrigt fin förutom lite rost under dörr låsen.jag tänkte försöka få 9000 för den här bilen är det lågt eller högt är då min fråga stefan |
nazze |
glömde skriva att acn är konverterad och den har gått 28000mil,bussningarna i bakvagnen är byta stefan |
|
Testa och se responsen. Känns spontant ganska lågt, men det är svårt att bedöma bilar som är 17 år. |
|
|
Tycker absolut inte att det är ett för högt pris iaf...Om den maskinellt är fräsch och det enda i "karosseriet" som måste göras är rosten under handtagen o en lack av skärm(om det inte är mer rost än vad jag då tror så man måste BYTA båda dörrarna+skärmen), så är det konstigt om du inte redan sålt den :) Mvh Janne. |
|
nazze |
skärmen är redan ut byt och rosten runt handtagen är inte så farlig.jag ska testa att annonsera den och se vad som händer stefan |
| Var finner man din annons!? | |
nazze |
har satt ut den på eniro men den har inte kommit ut ännu stefan |
|
9000 kr är ju verkligen inte för högt i alla fall. Det är väldigt överkomligt för den som är ute efter en 735iA. Du kommer att bli sönderringd! //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
nazze |
tack för alla svar.den vart såld i går.den första som kom tog den mvh stefan |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.