AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
692

bmw 735ia-88 värdering av denna bil

nazze
735ia-88 bes ua men avställd,står på v-hjul,svart skinnklädsel,servo,abs,ecc,stora f-datan,t-lucka,automat med 3 körlägen,el hissar,elspeglar,mm,mm ,en skärm behöver lackas för övrigt fin förutom lite rost under dörr låsen.jag tänkte försöka få 9000 för den här bilen är det lågt eller högt är då min fråga

stefan
nazze
glömde skriva att acn är konverterad och den har gått 28000mil,bussningarna i bakvagnen är byta

stefan
Testa och se responsen. Känns spontant ganska lågt, men det är svårt att bedöma bilar som är 17 år.

Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Tycker absolut inte att det är ett för högt pris iaf...Om den maskinellt är fräsch och det enda i "karosseriet" som måste göras är rosten under handtagen o en lack av skärm(om det inte är mer rost än vad jag då tror så man måste BYTA båda dörrarna+skärmen), så är det konstigt om du inte redan sålt den :)

Mvh Janne.
nazze
skärmen är redan ut byt och rosten runt handtagen är inte så farlig.jag ska testa att annonsera den och se vad som händer

stefan
19
231
1995
BMW 740ia - 2000
BMW 850ia - 1993

Var finner man din annons!?
nazze
har satt ut den på eniro men den har inte kommit ut ännu

stefan
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
9000 kr är ju verkligen inte för högt i alla fall. Det är väldigt överkomligt för den som är ute efter en 735iA. Du kommer att bli sönderringd!

//Schnitzer

Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!!
nazze
tack för alla svar.den vart såld i går.den första som kom tog den
mvh

stefan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.