|
|
|
|---|---|
| Tänkte bara kolla om rejsputten är här på forumet. Du kör en mörk e38, troligtvis en 750 och stämplade när jag påbörjade omkörning. Eftersom det blev en farlig situation blev jag också tvungen att gasa litem hoppas du inte tog illa upp ;) | |
|
Haha. Nä det var bara förhöjd tomgång på tvåans växel. Nä skämt å sido. Det var en gammal trött 740 som blev smoked. Jag såg på långt håll i backspegeln att du ville gasa, så varför inte tänkte jag.Och extra spännade hade det varit hade det varit om farbror blå hade stått där dom brukar stå och skjuta med sin laser.Den blå hänvisningskylten innan SAS hotellet som du passerade i 180, jag passerade jag i 80 .Dombrukar stå mitt emot hotellet och skjuter mot skylten. Tro mig jag vet. Men du var lyckligt ovetande. Men jag hade stort leende på läpparna när du brakade på och passerade skylten. Jag såg dina bromslysen tändas vid 50 skyltarna. Men du var värd att klara dig, dom stod inte där den här gången. Ha det så gott |
|
Paap Reeder |
... ligger detta hotellet efter att man svängt av från E4 eller menar du hotellet vid avfarten från E4?? MVH /// Paap R |
|
Hej Paap SAS hotellet ligger vid långtidsparkeringen.Det finns en väg som går parallellt med flygplats infarten.Det är en lång 70 raksträcka innan hotellet när man kommer ifrån E4:an.Så när Arlanda Polisen har långtråkigt så brukar dom stå där,även sena kvällar och tidigt på morgonen.Det blir 50 precis före korsningen,korsningen är infarten till hotellet/långtidsparkeringen. Lasern når till den blå hänvisning skylten som står på 70 sträckan. STARKID Dåligt klös i katten,den kom knappt om. Vad hände i rondellen? Katten såg vilsen ut eller orkade den inte längre. Ha det så gott så länge |
|
|
Oj oj där hade jag tur alltså! Borde ha tänkt på det innan: Tom väg med fri sikt, lång raksträcka och inga fotgängare är ofta populära kandidater för laserövervakning.. I rondellen hände lite för mycket på samma gång, jag var lite vilsen, samtidigt som mobilen ringde så jag stannade till lite :) Jag letade ju efter det hotellet som du nämde och jag såg det inte då det gick lite snabbt.. Har faktiskt lite bekymmer med min bil just nu, den bluddrar och tvekar lite och jag har antingen vajsing med tjuvluft eller dålig luftmängsmätare gissar jag. Däremot funkar mina bromsar helt OK vilket du såg, borrade brembos runt om :) Annars går den fint din 740, verkar riktigt pigg i maskinen! Du får väl åka på några blackrejs och gasa, många skulle nog bli förvånade :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.