|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jäklar! Ser lika välbehållen ut som när han sålde den.. mvh don_salvatore87 |
|
|
Får man fråga vad du fick för bilen då du sålde den? Och var det länge sen? Funderar själv på om man ska leta upp ännu ett exemplar. mvh joakim |
|
|
J.L: Typiskt nog så har jag inte kollat så mycket i 7-serie-forumet. Ja, det är min förra bil. Känner igen den bara att se på en bild. Visst finns det finare 750 E32 än den, men jag tyckte den var väldigt fin och många andra också. Vet ju inte hur den ser ut nu eftersom det har varit en ägare imellan, men jag hoppas att den fortfarande är i fint skick och fungerar som den ska. Kanonbra att du hittade den. Vore kul om du kunde hitta min f.d. 735i -87 också :) Tyvärr är den stulen och efterlyst av polisen. Vet inte vad som kan ha hänt med den, men något skumt är det i alla fall. supernallen: Det är ju ingen hemlighet att jag fick 50.000 kr. Hade ute den för 53.000 och så prutade de till 50.000 kr. Dock så började han på 45.000 och gick sedan hela vägen upp till 50.000. Om jag inte missminner mig så sålde jag den september 2003. Det som var fel på den då var att ett bromsok kärvade, en kolv hade fastnat. Detta sa jag till köparen och om det är åtgärdat vet jag inte, men man kan ju hoppas. //Schnitzer |
|
|
tänkte jag skulle åka iväg och kika på den i nästa vecka, såg ju väldigt fin ut fortfarande på bilderna. BMW CS #5139 |
|
|
J.L: Ja, den var/och hoppas fortfarande är väldigt fin. Om du åker och tittar på den så vore det kul om du fick lite bilder på den. Alltid kul att se min gamla pärla. //Schnitzer |
|
|
var i väg häromdagen för att titta på den men den fanns inte på firman.. tydligen är det en av de anställdas son som kör bilen.. så de finns inte i lagret utan är ute och rullar.. den skulle vara i toppskick fortfarande enligt vad dom sa iaf.. BMW CS #5139 |
|
|
J.L: Fasen vad kul att den fortfarande är det. Snällt av dig att åka iväg och titta efter den. Sånt uppskattas! //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.