|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Saknar min gamla pärla, 750iA -91. Har någon sett den tro? Den ska finnas i Alingsåsområdet om jag inte minns fel. Skriv gärna om ni har sett den. Vore kul att veta! Lite bilder när jag hade den: Länk //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! | |
|
Den låg ute på annons på blocket i våras, vet inte om den blev såld. BMW CS #5139 |
|
|
J.L: Ja, jag såg den då också. Tror inte att det var någon bild då (tyvärr). Det är fortfarande samma ägare som har den nu. Den är avställd, men det är ju nu den är fin att ha igång. //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
|
Har nästan ångest över att jag gjorde mig av med den, även om min M5 är helt kanon! Allt var verkligen superbra i 750:in. //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
|
Schnitzer: Den såg verkligen fin ut, men en M5 är en M5 ;) Min M5 E34: Länk |
|
|
M femman: Så sant, men jag saknar den :( //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
|
Schnitzer, jag bor i Alingsås.. Är nästan övertygad om att den inte går här längre, den färgen känner man igen, snygg! Kolla med bilreg vet jag. mvh Johan. Länk |
|
|
Schnitzer: Jag förstår, jag saknar mina M535 E28:or... Min M5 E34: Länk |
|
|
LTK: Tror stället heter Ljung där den går. Är inte det ganska nära Alingsås? //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
|
Jodå, ganska. 4 mil bort ungefär. Fast vi Alingsåsare rör oss inte så mycket åt det hållet, blir mer att man drar sig mot Göteborg, andra hållet.. mvh Johan. Länk |
|
|
LTK: Ok, typiskt att man ska sakna den så mycket bara :( //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
|
Det är väl bara att köpa tillbaka om den är avställd såhär års, då har väl ägaren tröttnat och det är prutläge... /Mats J |
|
|
Mats J: Ja egentligen, vore kul att se hur den ser ut nu. //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
|
Schnitzer, om du orkar kan du maila mig reg.nr på den, för skojs skull. Känner några BMW-killar åt det hållet ;) mvh Johan. Länk |
|
|
LTK: Du har mail! //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
|
Har heller inte sett denna bil.... Har däremot sett dig i 528an LTK:) Ofta inne i stan och kryssar?:) |
|
|
Den är ju avställd nu så då borde ägaren inte åka med den. Tråkigt att inte någon har något foto på den. Vore kul att se hur den såg ut idag. //Schnitzer |
|
| Skicka reg. numret som ett SMS till 71456 så får du reda på vem som äger den. | |
|
Mattias Eriksson: Jag vet redan vem det är som äger den, men det hade varit kul att se hur den ser ut idag. Hoppas att den inte har blivit något lik. //Schnitzer |
|
|
m-johan, jo visst är man inne i stan och kryssar lite.. 528an står i garage mitt i stan. Vad har du för färg på dina åk..? mvh Johan. Länk |
|
|
Schnitzer! jag tror detta är din förra 750: Länk står visserligen att det är en 750iAL men det ser inte ut så på bilderna på deras sida: Länk kan ju inte finnas så många 750 91or Macaoblå med shadowline och org. träratt, sänkt och 17" Rondell. BMW CS #5139 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.