|
|
|
|---|---|
Rampage |
Är det någon som vet om man kan hyra riktigt feta BMW-bilar? BMW 740, 750, M5 osv. ? Vore trevligt eftesom det är rätt dyrt att köpa =) |
|
Du kan få hyra min M3:a för 5.000:- dygnet...fria mil. Nej, alvarligt talat så är jag lite tveksam om det går att hyra M-bilar..folk skulle troligtvis köra skiten ur dom, men slå i Gula Sidorna och ring runt till biluthyrningsfirmor, det finns några i Stockholm som hyr ut lite "ballare" bilar! Lycka till! /Klas |
|
|
Specialbilsuthyrningen vid Odenplan, precis vid Jetmacken har en del kul. Vet inte om de har BMW men annars har de mycket kul! fyrhjulsdrift är roligast! |
|
Rampage |
Här finns lite länkar, ifall någon är intresserad; Länk |
sportsbmw |
Ingen som vet något bilföretag i södra sverige som hyr ut BMW z3, eller södra sverige med omnejd!? mvh / Rickard! /// BMW RULES /// |
| Hade varit kul att få hyra en z8 eller annan kul bil att testa köra göteborg/stockholm med. Var längesen sist :) | |
|
Mabi Rent har X5 till uthyrning. Kostar mellan ca 1500-1800 per dygn eller ca 6500-9800 per vecka. Kan tänka mig att det är ett rätt bra snitt pris för den typen av bilar du klassar som FETA. Fast med tanke på vad en bra 740 E38 kostar idag känns det nästan bättre att köpa en och sälja när man tröttnat. |
|
Rampage |
Tack! Synd bara att det "bara" var 3.0-modellen som var till uthyrning =) Vet inte om jag håller med om att det bara är att köpa en E38a ... Inte om man är skånk och går på studielån ... haha ... man får väl vänta tills man kniper VD-posten eller nåt ... haha... |
|
Hör med Carl-Ingmar Perstad han vet var man kan hyra feta beemers :) |
|
|
Varför ska man överhuvudtaget hyra en fet BMW, vaf-n köp en isåfall eller låna av nån. Det är väl ändå inget kul att hyra en fet bil och bara dra runt med den i typ ett par dag. Ska man hyra längre tid kan man ju lika gärna köpa en, det blir billigare. |
|
| avdelning att hyra en z8 kostar i runda slängar en mille? | |
|
statoil malå har x5 3,0d-02 skulle vist vara enda x5 diesel som hyrbil 316ti-02 316i sedan-01 m utrustade |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.