AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
897

Birdview på MK4?

Visa användare
1.024
Alf_VON_Sil
BMW X4 20d
Jeep Wrangler YJ
"Skogsbesten"
Har avreggat mig från alla nyhetsgrupper, men kan man uppdatera en MK4 till birdview? Någon kvittrade att någon ny uppdatering finns nu att trycka in i den. Skulle vara trevlig att leka fågel.

bf
305
bfg
M3 SMG -02
Vad menar du med "birdview"? Att kartan blir 3D och sträcker bort från perspektivet?

/bfg
Visa användare
1.024
Alf_VON_Sil
BMW X4 20d
Jeep Wrangler YJ
"Skogsbesten"
bfg: Exakt

MK4 är ju BMW senaste skapelse, men om jag förstått allt rätt så sitter det en nyare typ av MK4 i nya 3-5 serien. Där tror jag birdview finns som option sedan en uppdatering släppts. Undrar bara om uppdateringen finns tilloss med gammla e46:or

mvh
Kristian.
bf
305
bfg
M3 SMG -02
Jag har en 94/11 E46 med MK4 nav och har inte hittat en sån funktion. Är osäker på om hårdvaran skulle klara av det, den är ju redan rätt seg med vanliga kart viewn tycker jag.

Men klart att det vore intressant! Jag skall också leta...

/bfg
bf
305
bfg
M3 SMG -02
oj, menade förstås att min bil var från 04/11

/bfg
bf
305
bfg
M3 SMG -02
Här står det lite om de olika nav versionerna. v25 kom i Mars och torde vara rätt ny, men det står inget om en ny view eller perspective.

Länk

/bfg
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Har diskuterats i någon tråd här på forumet och då tror jag det var i en ny E60/E61. Det var även någon annan (SIM tror jag) med äldre E60 som skulle uppgradera. Kan tyvärr inte hitta tråden just nu.

___
//Ulf
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.