|
|
|
|---|---|
| Jag är supernöjd och bilen är i kanonskick. | |
|
Svenksåld 17000 mil servicebok ac drag farthållare airbag träinredning lastgaller stolsvärme fram o bak nya sommar o vinterdäck 525 TDS touring -93 |
|
|
Härligt..... bilder? _______ /Chrille |
|
|
Go middag och grattis. Är din bil oxå extrautrustad med tre extra växlar i lådan (2,3,4)? Har nog aldrig använt dom :) Lev väl. Robban |
|
|
deejaywasp kommer under nästa vecka när jag hämtar bileni Alingsås. sono.io hehe så sant så :) Farsan har billig diesel åxå 6-7 kr/litern är ju inte fel heller.Bara man kunde slippa den dryga skatten. |
|
|
[img]Länk [img] |
|
|
Länk |
|
| Hur hög är skatten på den? | |
|
6930 är skatten Men det blev inte den bilen för mig,jag bestämde mig i måndags att jag kulle åka och hämta bilen i Alingsås, den var ju så bra sa försäljaren, beställde tågbiljett ,tyckte att det skulle bli kul ,i onsdags kväll ringde han och sa att acc funkar inte , jaha sa jag vad tråkigt men då är det inte intressant för min del. så jag köpte mig en 525 ia EE Äntligen tillbaka med en bimmer Länk |
|
|
Gratulerar till den nya bilen, den såg faktiskt väldigt fin ut! Har man de breda njurarna så blir bilen så mycket vackrare. Är det för färg? Individual? __ ///M som i Mugge. |
|
|
vad är det för färg skulle det stå givetvis. __ ///M som i Mugge. |
|
|
Ja hej mugge jo det är någon individual delfingrå av något slag Ja skönt går den Äntligen tillbaka med en bimmer Länk |
|
|
snygg färg! __ ///M som i Mugge. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.