|
|
|
|---|---|
|
var ute och tittade lite på blocket och hittade denna bil, gillar skarpt vingen :P ärligt talat så förstår jag inte hur man kan göra så mot en sådan bil, men smaken är som baken :) Länk /jens | |
|
Aj f-n,den bilen är inte värd många spänn i mina ögon iaf...Men som sagt,smaken är olika. Men neeej.....den bilden sved kan jag säga,får lägga "band på mig"nu för att inte skriva något som man ångrar sedan :) Mvh Janne. |
|
| Fy f*n vad smaklöst! Koenigs E31 framstår som en skönhet i jämförelse. | |
|
EPA-stuk på e31 är ju helt rätt;-) Nicke |
|
haimaul |
Alla får förstås göra vad de vill med sina bilar, men jag har hört att det finns en särskild plats i helvetet för designern på Rieger. 15600 mil är lite för en sån bil från 1991. __ When in this charming car, this charming man... |
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Varför är 15600 mil lite för en sån bil? en förklaring tack! mångfaceterad arbetsmyra, med motorsport som främsta hobby. |
|
Är det inte ett skämt då?!. -Never feel sorry for yourself.- |
|
|
Ja det här var bland det värsta jag sett. Och motivlacken på huven, ??? Allt det här måste ju kostat en hel del pengar. Vem har så mycket kulor att man använder de till att förstöra en bil? Jerker |
|
|
Nej, den gillade jag verkligen inte. Ni får ursäkta, men det var det värsta jag någonsin skådat i 850-väg! Fyy.... 50 spänn och en kebabrulle, mer skulle jag inte ge i alla fall! //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
|
Fyfan va fult! Hoppas nån köper den o fixar till den...! Min Bil - Länk |
|
|
Ser ut som skivomslaget på Metallicas "Ride the Lightning". :) ------ Länk Länk |
|
|
Tycker förövrigt att den Riegerfronten lyfter bilen som f-n om man ska jämföra med orginal. Fast CSI fronten är ett hack bättre ändå =) Den som har flest grejjor när man dör Vinner !!! XD |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.