AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
423

fabrikat fälg?

gu
394
gurr
M5 -95
hej hej.

vad är det för fabrikat på fälgarna som sitter på den daytonalila m5an i filmen "Grym M5 bränner"? ...ungefär mitt på sidan.

Länk
ul
239
ulfson66
525Tds touring-92
jobbarbil..
Om jag inte har helt fel så är det Hartge fälgar , modell vet jag inte. kolla denna länk.
Länk
gu
394
gurr
M5 -95
ulfson.. tackskaruha de jorderu bra!
ul
239
ulfson66
525Tds touring-92
jobbarbil..
Du kan väl köpa dessa Hartge i 18 tum så kan du sälja dina original 18 tummare till mig ??????
gu
394
gurr
M5 -95
sover dolly parton på mage? simmar en enbent and rakt fram? nej. jag rullar nog vidare på mina originalfälgar. skulle bara forska lite.

frågan är ju om dom kostar 9274/st, eller om det är för fyra. 2318,50/st låter lite för billigt, samtidigt som 9274/st = dyngsvettigt. sen ska man ju ha gummi också, pust. undrar hur mycket man får slanta för ett par begnagade?

ul
239
ulfson66
525Tds touring-92
jobbarbil..
Allt är ju frågan om rätt pris: Vad är du beredd att betala för Hartge fälgarna i 18 tum fixar jag sådana till dig så kan du väl sälja dina original till mig.
gu
394
gurr
M5 -95
ingen prisbild. vad tror du man får betala?

gu
394
gurr
M5 -95
nöjer man sig med 18"? han på filmen ser ju ut att ha 19"..

+ att vi bor i samma stad o åker på samma rejs o träffar, hur skulle det se ut. ok att man har taskig fantasi, men så jävla usel är den inte..

näe, jag ligger nog lågt när det gäller den modellen utav herr hartge.

du verkar lite småkåt på m5/18"original.. lägg ut en blänkare. om du nu inte redan har gjort det.
jx
246
jxp
BMW 535 iA xdrive -13
Mercedes B biogas -10
Dodge Viper-94
Det är 18 tums Hartge 3 delade split som sitter på bilen. Det var jag som investerade dyra pengar i dom när jag ägde bilen.

Dom är till salu. Jag har sett dom på BMW Power.
jx
246
jxp
BMW 535 iA xdrive -13
Mercedes B biogas -10
Dodge Viper-94
Glömde tala om att dom är tillverkade av OZ racing åt Hartge.
gu
394
gurr
M5 -95
jxp, det var som fan. tack för hjälpen
vad betalade du?

var det du som stressade den också, eller var det ägaren efter eller före? va vare för årsmodell?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.