|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
C. Svensson Helt ok färg. Synd att den var skitig på bilden. Har du tittat på den irl? |
|
|
Bilden säger ju som sagt inte så jättemycket när den är skitig. Jag ska kolla på den i morgon. Den ska vara i fint skick förutom huven som hade en bula, tror man kan skymta det på bilden. Den ser lite upphöjd ut där fram. Tyvärr var det inte original split fälgar utan några andra som är rätt lika. Dock inte äkta split...:( " tvätta, tvätta, tvätta.... " Länk |
|
|
Den enda 17 bbs split beg jag sett till salu ville han ha 10k för vilket känns lite mastigt faktiskt. Får väl kika vidare. C . Svensson Du får berätta sen om det blev nåt köp eller inte och hur den var i skick. |
|
|
C.Svensson, Trelleborg :) |
|
|
>>Wadstedt79 Håller med om att 10.000:- låter lite väl mycket. Tyvärr är de inte jättevanliga så det gäller att passa på om det dyker upp något prisvärt. >>E38B12 Jag kommer befinna mig i Malmö i helgen. Är det svårt att hitta bilen om man får en bra vägbeskrivning? Står den fortfarande ute? " tvätta, tvätta, tvätta.... " Länk |
|
|
C Svensson, Nej den är inte svårfunnen, har dock inte kikat närmare på den på 1 år så det är möjligt att skicket försämrats. Den står fortf. ute. Skall jag maila över en vägbeskrivning? MVH, E38B12 |
|
|
>>E38B12 Det vore perfekt om du skulle vilja göra det. Du har inte REG-nr i huvudet? Eller du kanske inte är riktigt så BMW skadad...:) " tvätta, tvätta, tvätta.... " Länk |
|
|
Wadstedt, Givetvis är det original BBS som gäller, samt orange blinkers! Allt annat är helgerån :-) Mvh, Kalle |
|
|
Nej. 17" och vita är det som gäller ;) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Förtydligande: 17" BBS Split går alldeles utmärkt! Mvh, Kalle |
|
|
C Svensson, Har inte reg nr :) You've got mail :) |
|
|
Behåll trx fälgarna! Splittarna sattes på i Sverige av generalagenten när det bagav sig, automobil klagade på en viss spårighet när bilen testades mot 300e :-) de andra fälgarna passar som handsken :-) släng dom iallafall inte!! /a |
|
|
tjena wadstedt79 kan köpa mina 18 tums ja du vet vilken det är hehe! lycka till med din m535 m.v.h jompa |
|
|
Håller med simca.. TRX ger en speciell känsla ;) mvh Johan. Länk |
|
| ...mmm, en känsla av hej-vad-dyrt-det-var-att-köpa-däck! | |
| herrejösses fälgar är ju inte heller gratis :-) | |
| välkommen!!! | |
|
Hej! Jag var och tittade på bilen innan du köpte den och kan bara gratulera till en fin bil, synd bara att den var lite slarvigt tvättad och vaxad samt att det var jordigt på golvet i den... eller blev den dammsugad innan du hämtade den? Självklart ska du byta till BBS krysseker splittfälgar(med polerad kant). Om du tycker 10.000 kr är dyrt, så tänk på att (om dom är fräscha förståss) så förbättras utseendet med minst 20.000 kr ;o). Dessutom blir körkänslan klart bättre. Originalfälgarna är ju så apfula att dom inte ens skulle få vistas i samma garage som bilen, trots att dom har 80-talscharm . Vita blinkers är också snyggt, fronten blir betydligt lugnare och mer harmonisk med dem, den blir mer samlad och enhetlig. Bak tycker jag dock att du ska behålla originallysena, det är bra med en liten dutt komplementfärg (enligt Göthes färglära) som lyfter den blåa lacken. Där var det sluttyckt från min sida. Grattis till en fin bil, var rädd om den, kör försiktigt och byt olja ofta :-) mvh Fredrik |
|
|
tycker att vita blinkers och ej originalfälgar borde förbjudas, dryga böter blir det, det står originalnördar i varje gathörn och kontrollerar. :-) |
|
|
Välkommen ner i träsket... ;) A true E28 lover! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.