|
|
|
|---|---|
|
Hej, undrar lite om ni vet någonting om en blå E28 i Dalarna. Igår när jag och tjejen skulle åka upp till dalarna för att hämta våran nya vovve så var att frid och fröjd tills vi kom mellan Avesta och Hedemora, då dyker det upp en blå E28 i backspegeln. Eftersom jag ändå har en M5:a så tänkte jag att pojkspolingen skulle få lite ifrånåkning. Men jag hade INTE EN JÄVLA chans, det var något sannslöst vad hans bil gick. Snacka om förnedring. :( Någon som vet vem det här är?? M5Marcus | |
|
Vet ej vem det är, men i närheten av Avesta lär det ju finnas en hel del turbo-BMWs (PPF). |
|
|
M5MMarcus: välkommen till Dalarna! :) Är man inte dalmas så får man försöka komma upp sig på annat sätt! -Drift Team 2004- |
|
|
He He.. Det skulle jag velat se. :-) hjorten |
|
| Det kanske var Bäckis som hade bråttom till jobbet? ;-D | |
| PPF kör ingen E28..? | |
|
Det va inte JohnJohn på forumet här som hälsat på PPF? med sin E28?? Den är fin som fan, 17" alpina fälgar. Bäckis gammla leksak Till salu förövrigt.. |
|
| Det var min gamla E28 som körde ifrån dig. En kille i Avesta som köpt tillbaka den till stan... | |
| Jag tänkte faktiskt på John, men hade hoppats på att han hade "fått behålla" bilen. =) | |
|
Haha, det är rätt! Vilken dräpare ;)... Vrooom.... |
|
|
Om du tycker att du vart rejält ifrånåkt så tycker jag att du verkligen ska kontakta PPF med tanke på att b8ilen som du vart ifrånåkt laddade 0,5 och gasade inte fullt ut emot dig så,så det är bara kontakta Bäckis eller Ärtan så får du proffs hjälp(för det behöver du ifall du blir så lätt ifrånåkt:) |
|
|
Denna E28:a Verkar vida känd känd här :). I vilket fall så är det en riktig "gubbsleeper", nästan som man skulle vilja ha i sin ägo.. Bäckis: Du skrev att en kille i stan har köpt tillbas den, du har möjligtvis inte hans nummer? Rätt bud så är väl allt till salu!?! ;) dorisnr7: 0.5? Hur kan du veta det? |
|
|
Kan Doris vara nuvarande ägaren?? Jag körde bilen häromdagen, och 0,5 bar är laddtrycket just nu. |
|
|
Jävla hålligång här =). Det är jag som äger bilen. - - > M5MMarcus Jasså du hängde inte på någe vidare, jag som bara hade öppet luftfilter ;). Bilen är inte till salu, inte ens till rätt pris!! - - > dorisnr7 Vem är du? - - > Bäckis Jag gjorde som du sa och köpte 528 orginal grenrör, som sagt passade det som "fingrarna i fi..". Så i veckan blir det besiktning med förhoppning om ett rent papper. Sen är det dags att beställa en Proggresiv Bänsletrycksregulator av er. - - > Johnjohn1 Hur gör vi med nackstöden då? 545Liebig / Nicke |
|
|
Kul så du har köpt Alex gamla bil! Hur mkt av dom speciella delarna sitter kvar på bilen nu? b7 bromsarna? oljekylda bakaxlen? oljekylningen till sportlådan?Alpina b7 inredningen? /Pelle |
|
|
Inget av det där har suttit på bilen, inte i Sverige iaf. M5 bromsar sitter på nu. |
|
|
- - > Pelle Persson Mig veterligen har inget av det du skrivit någonsin suttit på bilen. M5 3.8 325mm bromsar, svetsad automat bakaxel, 528 orginal vxllåda, skumpig tyginredning. Så du har nog tagit fel på bil. - - > John John Funderar på att åka till Tullinge, skulle vara perfekt att ta med dina nackstöd då. =) 545Liebig / Nicke |
|
|
Om detta är en liebig med 3,2l maskinen så är jag 99,9% säker på att detta är alex gamla bil och då har dessa detaljer varit monterade på bilen. /Pelle |
|
|
Tack till denna moderator som rensade iordning på denna tråden igen =). - - > Pelle Persson Jajemen, visst är det en Liebig med 3.2 maskin i. Men jag har fått för mig att det finns två liebig i Sverige, det är inte möjligtvis den andra du menar? 545Liebig / Nicke |
|
|
kan så vara /Pelle |
|
|
Tycker ochså moderatorn på detta forum fungerar bra precis som 545 liebig säger. ingen skitkastnig här!! till baks till ordningen..? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.