|
|
|
|---|---|
_WmB_ |
var finns detta att köpa? |
|
Bildelsimporten Länk har. Det är Supersprint och därmed kostar det en slant. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Trodde du hade ett på din bil?? stod så i din Länk A-F Racing Länk ACC Racing Länk |
|
|
Trodde du hade ett på din bil?? stod så i din Länk A-F Racing Länk ACC Racing Länk |
|
|
men du kan pm mig på Streetcars vi håller på att ta fram ett riktigt beräknat m30 grenrör till en kam som är under utveckling.. har du infon om din kam kan vi även fixa ett riktigt rör åt dig Mvh Alex A-F Racing Länk ACC Racing Länk |
|
_WmB_ |
topbone: jo det stämmer.. men vill helst ha ett polerat, lite finare rör som helst är i rostfritt :) |
Jeppe W |
AC-Schnitzer monterade dit ett (två) grymma extraktorrör på sina E34:or, mycket snygga att se på, samtidigt som de mkt väl fyller sin funktion. Motorkaraktären påminner lite om tvåtaktare, när pipan går in....! Ville bara ventilera lite! |
_WmB_ |
topbone: strula med pm på streetcars , men hur mycket kommer det att kosta grenröret ? kammen satt i när jag köpte bilen , men jag kan säga så som att kammen är rejält vass då tomgånegn ligger mellan 400-600rpm om det säger nåt? Jeppe W: går dom att köpa nån stans? |
_WmB_ |
topbone: 280 grader kam påstod säljaren. |
jonkegtx |
Topbone ! Hur vore det om du skulle ta och skicka blocket som vi köpte av dig och BETALADE DEN 18/5 !! /J |
Jeppe W |
WmB; Schnitzergrejer till E34:an slutade tillverkas för ca 10 år sedan, annonsera på eBay och liknande sajter, du kan ha tur... Schnitzerkillarna modifierade även andra grejer i motorn för att uppnå den högre effekten, typ urgrävd topp, vassare kam, egen ECM mm |
_WmB_ |
Jeppe W: okej får ta o kolla upp det ingen som har nåt till salu? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.