|
|
|
|---|---|
| Hejsan skulle vilja ha tips på vart jag hittar snygga mattor till min 525ia plus gärna någon ny snyggare växelspaksknopp och nya låsknoppar ?! | |
|
Den här firman vet jag har haft suveränt snygga M-mattor förut: Länk Nu vet jag inte om de har kvar dessa...? // Jögge Länk |
|
tvåtakt |
Det köper du lämpligen på BMW. För du är väl inte sugen på Iläggsmattor i durkplåtsimitation och växelspaksknoppar med blinkande blått ljus? |
| Nej är sugen på diskret och snyggt inget jävla blinkblonk ska väl erkänna att jag pratade på neon i fronten eller nåt förut men har skärpt mig de är ingen bra ide ska vara snyggt diskret kvalite! | |
|
Lånar tråden lite... :) Nån som beställt från SaNiTuning förut? Skulle vara kul o veta hur pass smidigt det är... |
|
|
Jag har beställt och det fungerade klockrent. Verkar mycket seriös. Mailade och fick veta fraktkostnaden. Satte in pengar på han konto varpå jag fick paketet. enda kruxet är ju att bankerna tar betalt för att "skicka" pengarna (ca 100 skr), konto till konto. Om det går så kan man betala med kort. Betalade med kort via paypal när jag skickde efter lite märken från USA vilket fungerar mycket smidigare. /Gunnar /Länk |
|
|
Gunnar530 - Tackar för infon! :) Får nog bli lite roliga prylar därifrån nu då... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.