AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
915

Däck & Fälgcenter i Jönköping

Är det ngn annan som haft problem med leveranser från dem?

Har pratat med Tony 4ggr. Beställde och betalade för 4 st centreringsringar/navringar den 19de förra månaden. Lämnade då också mina kontaktuppgifter om det ev blev ngt strul.

Först så glömdes det bort Tony var på semester eller ngt?!?!
Sen så skulle de skickas när de kom in eller om de fanns?!?! Sen skulle de skickas dagen efter, och då blev jag även lovad en bekräftelse via sms eller ett samtal på att de gått iväg= ingen bekräftelse.
Sist så var de skickade och skulle troligtvis komma. Inte f...n har de kommit och då har det varit 4 arbetsdagar frakt.

Har lagt ner ca 1 timme eller mer i att försöka nå honom. Han var trevlig och så men han ljuger.

Orkar inte tjafsa mer snart. En billig struntsak men ack så viktig för mig.
Dåligt omdöme att inte stå för vad man lovar tycker jag. De tjänar de inte på i längden.

Är det någon mer som fått detta bedrövliga bemötande?
Hur går det vid en ev reklamation av en fälg?

Ska jag orka lägga ner mer tid på detta?

-Phil
Tony är en klippa men troligtvis så har posten sjabblat till det.
Får omvärdera min uppfattning om Tony och företaget. Uppfattar det som att de gjort vad de kan och att de är så hjälpsamma det bara går.

Testar att skicka till en annan adress. Men lång tid har det tagit.
Blev positivt övraskad när jag blev uppringd av Tony som undrade hur det gått. Är båda lika förbryllade av postesn hantering.
Pratat med alla brevbärarna i mott områda under den tiden. De vet ingenting ingen vet ngt. Jag fick en blankett hemskickad som jag skulle fylla i och lämna på ansvariga postkontoret.

Anländer till posten i god tid på morgonen när det ska ha öppet enl skylt på dörr internet och telekatalog. Väl där så är det låst...
står med blanketten i handen. Försöker öppna dörr då jag ser att kassörskorna är på plats och det är tänt samt att det skall vara öppet. Tror att det är fel på mig då jag inte klarar av att öppna en simpel dörr.
Efter ett tag får jag ögonkontakt med en kassörska som uppmärksammat att jag tryckt på dörröppningsknappen. hon försöker säga ngt... pekar och grejer självklart hör jag inte ett smack. Hon kommer till dörren och säger ngt om stängt. Undrar då om jag kan lämna blanketten.
Hon vänder på klacken och går och gömmer sig.

Kommer från och med idag att bojkotta posten så långt det går. Hoppas på att varenda en blir av med jobben ruttnar och dör.

MVH Philip

Ps. om det sista är för grovt för autopower, VV. censurera bara den biten.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.