|
|
|
|---|---|
|
Är det svårt/krångligt att byta kromlisterna runt rutorna på en e46 coupe till shadowline listerna? Och vad kan dessa shadowline lister kosta? Håller på att leta ny (beg) bil, kan vara bra att veta. Det är (enligt mig) bra mycket snyggare med shadowline. /M.A. Är trött på sin e36... | |
| Ingen som försökt sig på detta?? | |
bole |
jag har bytt listerna som sitter vid fönstren (2 stycken fram som varit skadade) och det var inga problem det är bara att lyfta upp dem...dock sitter dem lite inåt vid sidospeglar men det är bara att rycka upp dem...de andra vet jag inget om dock --- Min: Länk Länk |
|
Ehh...jag har motsatt fråga. Jag är spekulant på en bil med sh-line men tycker att kromlister är mer elegant. Är det bara att hämta lister på en skrot och eftermontera med, typ lim, eller är det mer avancerat än så? Kostnad? |
|
|
Kolla med BMW tror att en uppsättning kostar runt 4'. Så här enkelt är det! Länk |
|
|
Tack för länken, men det jag menar var listerna runt fönstren, inte interiören. Någon som vet hur svårt det kan vara att återställa original-look på fönsterlisterna? |
|
| En sak som är trist med kromlisterna är att de blir matta efter ett par år. | |
bole |
att kromlisterna blir matta efter par år e bull... min bil e från 99 o listerna e jättefräscha... Padde att byta lister runtom är inga problem alls det finns inget lim heller utan man helt enkelt trycker in dem när du köper nya lister så kommer du att fatta att det är bara att trycka upp dem o sen trycka ner dem nya...jag har bytt 2 av listerna som varit skadade då någon öppnat dörren fel hos mig...inga problem alls var klart inom en kvart --- Min: Länk Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.