|
|
|
|---|---|
|
Tjenare. Min BMW 320 e36 har inte skidlucka och jag skulle vilja ha det så jag tänkte köpa ett nytt ryggstöd med skidlucka, MEN jag skulle vilja se hur det ser ut. Skulle vara supersnällt om någon kunde springa ut och ta kort på sin skidlucka och maila till mig på livinloud_87@hotmail.com Super Stort tack på förhand | |
|
Hej det är färdigt för att ta upp detta hål sen måste man väl skaffa den där skisacken själv ... visst det finns ju dem med färdigmonterade sådana.. är det en cupe eller limon/sedan som du har ??för på min var det punktat fast en plåt som jag bara slipade bort svetspunkterna på när jag installerade Baslådan och jag har en Limo/sedan Bimmer |
|
| okej. Så jag måste "förstöra" ryggdynan eller hur menar du? :S | |
|
Du har mail med bilder från mig. OBS! Jag har en spånskiva bakomför ryggstödet som skiljer väggen mot bagaget, skall tas bort. Monterade en komplett sportskinninredning idag med armstöd både fram och bak är mycket nöjd. MVH |
|
| Tyvärr jag har inte fått några bilder från dig :( | |
|
provar igen genom hotmailen. Har du ICQ så kan jag skicka till dig därigenom. Mitt ICQ 294160791 |
|
|
det är bara själva plåten som sitter innanför ryggdynan och innanför textilen som man ser från bagaget.. Sedan är det bara att försöka få tag på ett ryggstöd med skisack öppning.. :P SAAB - Skrota Aset Använd BMW |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.