|
|
|
|---|---|
|
Var på BMW och köpte nya batterier till nycklarna. Frågade hur man gör och fick då tipset att om man byter snabbt (inom en minut) så behöver man inte göra något mer. Sagt och gjort, funkade bra. Sen kom problemet med damens nyckel... Batteriet var helt slut och dett innebar ju att den skall initieras, fick jag höra. Gör så här hette det: Nyckeln in i låset, därefter ta ut den och håll den nära innerspegeln.. håll ned "lås upp" och tryck samtidigt på "lås" knappen några gånger.. Då kommer centrallåset att låsa och öppna på en gång. Upprepa behandlingen till det funkar.. Ta därefter den andra nyckeln och göra knapptryckningarna, behöver inte dra den i låset innan. Skit bra tänkte jag, det gör vi så är det klart snabbt.. Resultat= INGEN av nycklarna tas emot av mitt larm!! Vad göra? T | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Gör på rätt sätt så funkar det.:) Se dagbok 2003-08-17. Länk ///MVH Hasso Länk |
|
Nu funkade det.. Tack för det Hasso, du är återigen en klippa.. T |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Nja det står ju i instruktionsboken :) och på rätt många ställen här på forumet. ///MVH Hasso Länk |
|
Brukar använda sök men har lite stressigt på jobbet just nu.. Tack för hjälpen återigen och för påminnelsen om att jag faktiskt kan slå upp saker på egen hand.. T |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.