|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Är det klart när det ska vara BMW-träff i Odensbacken (Örebro), vilket datum, tid? //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! | |
|
så här står det på BMW CSs Länk "6 juli 2005 Sommaträff i Odensbacken" men varför vänta, här är en tidigare träff: Länk __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Hej BMW vänner på Närkeslätten och angränsande trakter! Nu är det åter dags för en BMW-träff i Odensbacken, onsdagen den 6 juli. Vi träffas på skolans parkering i år igen, till höger i rondellen om ni kommer från 52:an och till vänster om ni kommer på den gamla fiiina väg 207 från Örebro. (Mitt emot möbelvaruhuset, ICA och bensinmacken) Jag fixar lite bullar och läsk, kaffe, kakor m.m. brukar fixa sig. Det brukar bli lite av knytkalas. Vi ses från kl. 18.00 och fram mot 21.00 tiden. Det är nu för fjärde året i rad och jag hoppas på fler än 20 bilar i år. Välkomna! Göran |
|
|
Jag tror i alla fall att jag ska dyka upp. I såna fall så ska jag försöka att få med mig min kompis med sin 540iA. //Schnitzer |
|
|
Skulle vara kul att dyka upp. Om inte jobbet sätter stop så är jag att räkna med. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Då är det bara att fylla kaffetermosen. Och styra skutan mot Odensbacken.. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Jonas: Ta med Pasi också . ///MVH Hasso Länk |
|
Hejsan! Det låter ju trevligt, är det någon mer som åker från örebro så kan vi ju åka i gemensamt kortege ;) //Jonas "Det finns två bra bilar - En ny BMW och en begagnad BMW" |
|
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Hallå. Nãrkingar med omnejd vakna upp nu vi vill ha minst 20 bilar |
|
Hasso: Ska försöka locka med Pasi..:-)) Inte lätt för honom nu när han inte får köra bil..(inte förrens 18 augusti)... /Jonas |
|
|
Verkar inte som att jag kan komma den här gången tyvärr. Har dykt upp lite saker som jag måste ta itu med, men blir det ändringar i schemat dyker jag upp. //Schnitzer |
|
| Ajajajaj, den onsdagen är jag i Stockholm. Det finns ingen möjlighet att skjuta lite på denna lilla träff? Jag tror att vi skulle kunna få betydligt bättre uppslutning om vi kunde skjuta den lite framåt, eller vad tror ni? Två veckor kanske, till den 20 juli, eller är det alldeles för sent? Då kan i alla fall jag och ett par vänner dyka upp. | |
|
Ja dyker upp med min 330 o tar med mig en kompis *L* |
|
Petter: lite svårt att skjuta på en träff som är i morrn :) dessutom bokad i BMWCS årskalender :) Nillen78. Ska försöka väcka på din gammbil så grannen slutar spika och åker på träff i stället :) ///MVH Hasso Länk |
|
Hasso Låter som ett trevligare kvällsnöje att åka på Bmw träff än att spika *L* Skulle vara kul o se den gamla pärlan igen... //Niclas |
|
| Jaaaa... det är klart att det är så. Tusan också, jag som tänkte komma i min 2000CS, men nu får jag sitta och tugga rappakalja uppe i Stockholm istället när ni fikar och har trevligt. Hade missat detta datum totalt, klantskalle som man är... hoppas det blir trevligt i alla fall! :o) | |
Petter:Får väl se om det är nån annan som tar 2 varv i rondell i år :) annars får jag väl göra det själv bara för traditionen :) ///MVH Hasso Länk |
|
Hejsan! Jag kommer imorgon kväll på min första närketräff. Är det någon annan som åker från Örebro eller kumla så kan vi åka i gemensam kortege ;) //Jonas "Det finns två bra bilar - En ny BMW och en begagnad BMW" |
|
Den sedvanliga pumptermosen och Tv kannan + nån mer Termos kommar att vara full med kaffe så det räcker säkert till 20 personer minst, muggar kakor, bullar, dricka kommer det också att bjudas på. Välkommna. Vädret är ju bra strålande för en bilträff, bara biltvätten kvar. Har försökatt få respons från lokalradion, lokalpressen, då Östernärke verkar lida av nyhetstorka fnv. ///MVH Hasso Länk |
|
Völund Vi är 2 bilar från kumla som rullar ca 18:30 från 4-vägs korset vid gamla Carlbarks. //Niclas |
|
|
Völund Skrev fel... menade såklart 17:30 *L* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.