|
|
|
|---|---|
|
Någon som har dessa? Länk -Never feel sorry for yourself.- | |
|
Ja. *BAWORAK* |
|
|
SvanteE är dom bra? -Never feel sorry for yourself.- |
|
|
www.schmiedmann.com har dessa i xenon utförande med angel eyes. Billiga också, har även allt annat man kan önska sig till sin Bmw. Jag däremot köpte "fejk" angeleyes´n på realcar.se, tycker dom lyser superbra och ser snygga ut. Inget man lägger märke till om man absolut inte vet att angeleyes´ns kåpor sitter på. |
|
|
Jag har oxå dessa på min och tycker dom är helt ok! :) InPro är märket om du undrar... StylaBilen har oxå dessa i Xenon-utförande... Du ska dock veta att strålkastarna med angel-eyes "breddar" mer utåt än original-lysena... |
|
|
De är kanon. Har xenon på mina och det är helt underbart i jämförelse med hur det var innan. Det som kan vara värt att påpeka i sammanhanget är att helljuset bara lyser som en stor "blaffa" rakt ut. Finns inga ränder eller ngt slipat som kan styra strålen så att säga. Laguna> Breddningen ser jag bara som något positivt i sammanhanget, eller hur menar du Laguna? *BAWORAK* |
|
| Är inte dom lysringarna som fanns på länken mycket tjockare än dom som sitter på en e39 orginal? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.