|
|
|
|---|---|
|
Undrar om man kan köpa den nedre delen i spoilern som 540 har? Länk Den som sitter på nu är bucklig på höger fram, vänster om man tittar framifrån. Den har liksom böjt sig som en båge. Ringde till BMW i Nacka men där sade dem att jag måste köpa hela fronten à ca 6000kr olackad! | |
|
Det borde gå tycker jag. Det går i alla fall att skruva loss dem. Hade liknande fenomen på min kärra innan jag bytte till M5 fronten... Min bil: Länk |
|
|
De finns som lös reservdel. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Läs även följande dokument med artikelnummer: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Ingen av er som har pris på delen/delarna? Eller så ringer jag bmw imorgon? :) |
|
|
Räkna med drygt 500:-. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
HV-71 |
Dandelue: Väldigt snygg bil du har!! Vad har kalaset kostat dig?? Det är känslan inte farten! |
| 545kr kostar höger fram luftintag.. | |
|
HV-71- Tackar och bockar! Har tyvärr inga kostnads siffror i huvudet, men alldeles för mycket! Jag e lite skadad när det gäller denna bil! Men jag fixar med den i stort sätt hela tiden så att den ska vara i tipp topp. Har ingen direkt familj (förutom hunden) att slänga ut pengarna på, så det mesta går till kärran... :) Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.