|
|
|
|---|---|
|
hej var ute å åkte med min m535ia sen helt plöstligt börja den att svartryka och gå på 3-4 burkar. har bytt luftmasse mätare kollat slangar mm. gnista. men nä. nån som har nått bar tips att kolla. man är ju ingen hejare på bmw motorer hehe m.v.h jompa | |
| hallå!!!!!! ingen som har nån ide! | |
|
Det låter som att den tappar på några cyl., rengör fördelaren till att börja med samt kanske kolla btr:en om den får för mycket bensin. //rodge BmwCS #5251 Länk |
|
|
och tack det ska jag göra m.v.h jompa |
|
|
>>jompiz Hur går det med försäljningen? Har du haft många spekulanter? " tvätta, tvätta, tvätta.... " |
|
|
hej! nä bara folk som ringt man måste se bilen. för att förstå m.v.h jompa |
|
| kolla upp tempgivaren som sitter på toppen | |
|
fixat!!!! tack rodge det var soppa trycksregulatorn som gav upp. ny gick på 800:- hos bmw. m.v.h jompa |
|
|
Kul att man kunde hjälpa en e28-vän! Har ju haft ett par stycken..... //rodge BmwCS #5251 Länk |
|
|
Ja. Och synd att du inte frågade. Jag har en bättre begagnad btr liggandes i garaget. ;) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
På tal om "går som skit", så innan jag rev ner min M535:a så gick det inte mycket fortare än 190. Eller då började den sega som jag-vet-inte-vad. Är det något känt fel? På de lägre växlarna sjunger den ut hur fint som helst, men just på femman vill den inte riktigt. Bilrackarn hade ju stått i 1,5 år, men när jag försökte toppa den så hade jag haft i en hel flaska injection cleaner och kört 40 mil efter det, med växla-ned-TVÅ-växlar-omkörningar. =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.