|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har en 328cab-97 som jag haft i 5 år. 1äg i Tyskland. Full utrustad+Org M3 optik från fabrik. All dokumentation+fullservad Riktigt fint skick!!! Såg på blocket att de begär runt 120.000, är den inte värd mer? | |
|
Miltal? Skriv vad den har för utrustning istället för "full utrustad" då det troligtvis inte är fallet. |
|
|
Jaha, kommer säkert missa nåt men here goes 10300 mil idag skinn acc antispinn stora datorn dubbla airbags armbågsstöd i skinn org stereo med cd-växlare elcab |
|
|
glömde eluppvärmda stolar och manuell växel. |
|
|
Överrullningsskydd? Vindskydd? Nackstöd bak? Sportstolar? Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Ha ha, jag verkar glömma det mesta. Den har överrullningsskydd nackstöd bak vindskydd och jag tror det är sportstolar, dock inte eljusterbara |
|
|
Kan någon ge mig en siffra? Vad kan jag få om jag säljer den???? |
|
|
Annonser på årsmodell 96-98: Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk / Joakim Länk |
|
|
Du är inte bytarsugen? Se min sida nedan för mer information. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Jag tror på ett slutpris runt 110 kkr. | |
|
Jag tror du kan få 120-125 men om du har bråttom att sälja så kan du nog bli tvungen att gå ned till 100-110. Mvh Jens BMW CS # 5080 |
|
|
110-120.000 max... "The hardest cars to chase are german BMW cars ..." - L.A. Police Department... |
|
|
Ja, tack för svaren, kommer nog sätta ut den för 125-129 nånstans. Glömde säga att det sitter polerade 18" på bilen om det nu gör någon skillnad. Den som köper den kommer bli nöjd |
|
|
Har du några bilder? Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Nej inte än, måste fixa kamera. Blir nog efter midsommar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.