|
|
|
|---|---|
|
min tryckvakt öppnar inte den e kopplad till slangen till wg tryckvakten e från saab 900 turbo stiften jag använder e 1 o3 någon som har nån ide vågar man inget så vinner man inget!!!!!! | |
|
Har du testat att justera på skruven? Hur mycket laddar du? |
|
|
jag har skruvat både in o ut den men inget händer laddar 0,55-0,6 nu men ska ladda 0,7 vågar man inget så vinner man inget!!!!!! |
|
svintoleffe |
ACAB. Har du gjort efter ett sånt här kopplingsschema. Här kommer en länk, kolla in den. Länk Länk Bimmern MVH Leffe |
|
Precis som svintoleffe länka till. Ett relä krävs, annars bränner du tryckvakten. |
|
|
länken funkar inte men jag har inge relä det kan ju va d som e felet vågar man inget så vinner man inget!!!!!! |
|
| måste ha ett växelräle annars funkar de ju inte alls. och sen om du ska ha separat soppapump måste du ha ett extralyse räle annars bränner du tryckvakten direkt. men den tål att driva nårra spridare. men att du inte sätter en liten knapp under gaspedalen så när du ger fullgas slår extrasoppan till. igen mening att sätta tryckvakt när du laddar så pass lite ju. annars brukar man ju sätta de till spridare när man ska ha tex 2 styrcken som ska slå till vid olika laddtryck. Men laddtrycket flyger ju upp på 0,7 direkt ändå så sätt en liten tryckknapp där istället mycke enklare och billigare. | |
|
ok men nu har jag kopplat in den utan relä öppnar vid 0,35 funkar kanon har även en lampa som tänds när den öppnar tack för all hjälp vågar man inget så vinner man inget!!!!!! |
|
svintoleffe |
Nu funkar länken igen. Länk Länk Bimmern MVH Leffe |
| eee va ? slår till vid 0.35 ? den kommer ju sura igen sen när du ligger och driftar.. | |
|
slår nu till vid 0,45 typ funkar skit bra att drifta med tyvär sköt jag insugsbälgen i går kväll men men dit med en ny som inte e orginal o sen höja laddet lite har laddat som mest 0,85 gick bra en stund sen gick bälgen nån som vet húr mkt man kan ladda en org motor vill kunna använda den som en vanlig bil oxå vågar man inget så vinner man inget!!!!!! |
|
|
vad skulle man göra utan vulktejp:) vågar man inget så vinner man inget!!!!!! |
|
| Ingen som vet vad man kan ladda med just din maskin beror ju på allting... De får du pröva dig fram om de är lite stake i dig :) !! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.