|
|
|
|---|---|
|
Vad skulle ni betala för denna bil? Bmw 325-93 sedan. estorilblå, xenon, m3-kjolar,speglar,fjädring, m-knopp. sportstolar (tror inte de e skinn), acc, stora datorn, 17" fälgar. 16900 mil ägaren begär 65000 men ja tycker det är för dyrt för en 93a. vad tycker ni? | |
|
Ovanlig färg! 50 kkr känns mer verkligt...max enligt mig. |
|
|
ja 50000 tycker jag låter lite rimligare.. känns dock lite surt att bjuda 50 för den för ägaren vill nog inte sälja den så "billigt".. ngn som har ngt prisförslag? |
|
| Skicket avgör helt på en så pass "äldre" bil. Borde inte vara värd dom pengarna du nämner om det rör sig om ett "normalt" exemplar. Tycker att runt 40+ borde vara rimligare men marknaden övervärderar dessa vagnar helt klart. Och som sagt, extremfina bilar är givetvis mera värda. Betala det DU tycker att den är värd för dig. Om du tänker sälja den vidare ganska omgående så hade jag inte köpt den bilen. | |
|
Vansinnigt pris för en 93:a 325 trots ovanlig färg. Som jämförelse begär jag 62kkr för min fullservade svensksålda 328 som rullat 16kmil och som dessutom är i mycket fint skick. Saknar visserligen sportstolar men är i gengäld tre år nyare och har en mycket trevligare motor. Och jag kan säga att det verkligen är stendött just nu att sälja bil! En 325 93:a som avses i denna tråd kan därför knappast betinga ett värde på mycket mer än 35-40kkr i dagsläget. Bra för köparen, trist för säljaren... mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 Renault gör sig bäst på flaska med svart etikett :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.