|
|
|
|---|---|
|
Ska byta instrument hus på min bil. Har hittat ett från en annan 540i som har samma vdo nr och bmw nr som mitt instrument. Men jag har automat och den har manuell. skillnaden borde vara den att jag har mina växelbokstäver och steptronic växelnr i mitt instrument. Har varit isär med den och på min är det en lös plast som bokstäverna och siffrorna är skriven i och som sitter över ett gäng dioder. kan man köpa det instrumentet och flytta över den plasten till nya huset? tror ni det passar? "just real V8 power" Länk | |
|
Det är ett annat instyment i manuel mot automat. Sen måste det kådas om till bilen anars fungerar det ej. Och har det varit kådat en gång går det ej att kåda om det. Så det finns bara ett alternativ att köpa ett nytt Ca 6000 kr + kådning. |
|
|
pratade med Bmw i dag 4800kr plus 1000kr för montering och programering. kan jag ha fått fel pris? dom tog ju mitt reg nr "just real V8 power" Länk |
|
|
Det kan stämma när jag bytte för ca 2 år sen gav jag över 6000 kr för min och 600 kr för kådning. Tänk på att är måtaren backad så kommer det att stå det riktiga mil talet i den nya mätaren. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.