AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
997

Alpina B10, nån som kikat på denna?

33
246
330 diesel
i8 - 15
i3 - 17
Tesla S 90D
Hej!

Nån som kikat på denna B10 Touring som ska finnas i Sthlm (Skeppargatans bil) ?

Länk

mvh
Ser ruskigt snygg ut iaf!

Min M5 i svenska E39 M5 registret
Länk

33
246
330 diesel
i8 - 15
i3 - 17
Tesla S 90D
Jo, riktigt förföriskt snygg är den...Verkar nästan för bra för att vara sant för nog är det väl ett bra pris sett till milen?
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Priset är precis sänkt med 50'. 315' är helt klart för mycket men 265' är nog varken högt eller lågt. Finns ju inte överdrivet många till salu med låga mil så det är svårt att säga vad som är högt eller lågt. Går man upp lite i mil så finns det en del kring 20' €.

Exempel på mobile.de Länk

___
//Ulf
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Funderade själv lite på denna men då den bortsett från fälgar och dubbelt utblås bak ser mer eller mindre identisk ut med den 540iAT -00 jag hade tidigare så känns det lite trist. Tycker också att E39 utan face lift börjar se väldigt gamla ut.

___
//Ulf
Här är en Alpinablå.
Tyvärr gåttt lite långt/längre och med grått skinn, men ALPINABLÅ! och priset!
Och länken...
Länk
cane
jorå, den kan vara något. Dock nyimport o ganska mycket mil tycker jag. Han sänkte den till 189 nyligen, har legat ute ett tag.
HV-71
Hallå!
Stirra inte blint på milen. Det är helheten och bedömningen av ägaren som är det viktiga. Är ägaren svår att få svar av eller på annat sätt avig ska man passa sig. (troligen bus körd). Annars är det helheten man ska se på då 15` inte är för mycket på en sådan här bil. För övrigt är de mycket läckra båda två. Har själv planer på något liknande framöver.

Det är känslan inte farten!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.