|
|
|
|---|---|
|
Hej, Någon som är villig att byta mitt fläktmotstånd på min bmw 320i 2000 ?? Givetvis mot betalning. Någon inom en radie på 10 min från jkpg helst ??? Anledningen är att jag frågar detta är för att ingen bilverkstad har tid till detta, då semesterperioden verkar ha börjat. Jag tänkte själv bila neråt i europa med bilen, men vill naturligtvis fixa fläkten (ACCn) innan. Någon ! ?? | |
| Du har väl sett detta mekartips antar jag? Länk | |
|
yes det har jag. men jag vågar inte göra detta själv, har aldrig pillat med sådanna saker innan. ringde till bmw jkpg o bmw värnamo, fläktmotståndet kostar 640 kr, och arbetet går på ca 400-500kr, det enda som jag inte gillar är att de inte har tidså snabbt till att göra det, därför står mitt bud kvar till någon inom en radie på 10 mil från jkpg, någon som vill göra det åt mig. 400 kr betalas. någon ?, tack ? msn checa56@hotmail.com |
|
| glömde tillägga att jag har lite bråttom med detta då jag och flickvännen tänkte bila neråt europa, därför låter det lite desperat. | |
| Kolla med Värnamo Bilservice, bytet är snabbt gjort, har du tur så finns det nån lucka i kalendern. | |
| Annars så är detta en typiskt bra reparation att börja meka med. Skriv bara ut texten samt bilderna och ta det försiktigt så kan jag inte se hur du skulle kunna misslyckas. | |
|
tack för goda råd jag har beställt en tid för byte av fläktmotstånd nästa onsdag. fläktmotståndet kostade 640 kr, och arbetet kostar 400kr. det är inte farligt, men tack för alla goda tips och råd. se gärna mitt inlägg om , bila ute i europa vad ska man tänka på, och ge mig förslag, alla seriösa förslag är välkomna. stort tack !! |
|
| Länka till ditt inlägg om att bila i europa så hittar vi det fortare. | |
|
ingen aning hur man länkar inlägget är ganska nytt, och bland de högsta längst upp på sidan. stort tack |
|
|
Här är hans andra tråd: Länk / Joakim Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.