|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Kan tillägga att tvillingar och tvillingbarnvagn fick plats i iX:en. E30 är rymliga bilar! :-) ---- Magnus M, BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
bjoerck, gillar din inställning, dock när syskonvagnen och allt annat ska in är det inte så ql med sedan eller snålt tilltagen kombi....om två månader blir det läget för mig. Vectra kombin såld idag så nu letas en större kombi! |
|
|
Grymt snygg färg förresten!!! |
|
|
När jag var barn hade vi (familj på 4 pers) först en sketen Datsun och sen en Fiesta 1.1 ... fattar inte att det måste vara kombi och van idag för att det ska duga som familjebil. Det hade varit rena himmelriket med t.ex. en BMW då. Vänster hand är där tummen sitter till höger. |
|
|
Bjoerck, vi är överens som vanligt:) Jag har två barn och folk i omgivningen har alltid undrat över mina bilval. Får barnvagnen precis plats så är väl det OK? Om man måste ha tvillingvagn så är situationen lite annorlunda. Våga-vägra-stora-kantliga-klumpar med 0 körkänsla/körglädje. I villaområden verkar det finnas någon outalad tävling som går ut på att ha störst bil. Inte för att man nödvändigtvis behöver utrymmet utan för att man "ska" ha en stor bil, av någon outgrundlig anledning. Gillar historen med Z3MC!! Vilken hjälte :) Mvh, /Wille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.