AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
686

318is i Sport & Transportbilar AB - Karlstad någon som vet om den?

Håller på att skaffa en vardags bmw kollade på bytbil och så den här i Karstad någon som vet någonting om den här bilen?

Länk

En 318is vinröd men M3 front spoiler. låter väl för lite mil för att för att vara sant?

MVH
MAuricio
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Jag bor i närheten av den firman, har sett den bilen parkerad utanför deras lockal. Det är den enda bilen som inte platsar i deras lockal, alla andra bilar parkerar de i lockalen nör de stänger för dagen, men den står där ute. Verkar som de bryr sig inte så mycket om det skulle hända nåt med den.

I övrigt så har de mest lyxbilar så den är mindre lyxig, kanske därför den får stå ute.

------
Länk
Länk
Har du sett den på nära hål? ser den bra ut ? skulle vara kul att veta lite mer om den!!!

Kan du inte kolla den på nära hål när du åker förbi?

MVH
Mauricio
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Har sett den bara innifrån bilen när jag kört förbi den, men kan imorgon titta lite närmare på den. Av det jag sett ifrån bilen så verkar den ganska fräsch, men som sagt man måste titta på den närmare för att få en bra bild av bilen.

------
Länk
Länk
ji
729
jigga
428i coupé -2014
Tycker den ser konstig ut.
Ser inte ut att ha M-paket utan enbart M-front. Sen är den nerlackad runt om utom bakdelen? Vita blinkers fram och sidorna men inte bak.
12 500 mil -92 årsmodell, importerad... Tycker detta verkar skumt...Billigt också för att vara en handlare.
De
165
DeWa
328iAT -96
Vore man lagd åt det paranoida kunde man få för sig att den råkat ut för en olyckshändelse i aktern ...
Ok grodan skulle vara jätte kul om du kunde kolla närmare på den.!!! Jag det verkar lite väl konstig detta med att dem har inte nerlackat bakre delen. Det verkar lite konstig.? kanske krockat??

Ja men jag bryr mig inte så mycket om det är krocka om den är bra reparera på verkstad. Det ska användas som årerunt bil ändå... så det viktigaste är att den är bra maskinell och så, visst inte heller så mycket rost...

MVH
Mauricio
Grodan har du kolla på bilen?

MVh
MAuricio
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Jepp kollade på den förut, Först och främst, det satt en röd (såld) lapp på framrutan. Pris 29.000:-

Tur att du inte köpte den, lacken på den bilen var ingen vacker syn. Fullt med små repor som de hade fusklagad, tur för dig att den är såld.

------
Länk
Länk
Tack för det grodan!!!

Har kollat på några e36 idag och det var inte heller någon vackert syn att e på dem fullt med rost.. uhhhh

Måste leta vidare!!!

MVH
Mauricio
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.