|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Njuren |
Länk BMW - i nöd och lust? |
|
Vad i helvete har hänt med den bilen? // DZL_PWR Keep on keepin' on! |
|
| Härlig optimism att begära 130 lax för en fel-specad smälld 320d | |
|
Ser ju nästan ut som att dom har dragit ut skadan lite, väldigt grovt riktad. Tycker inte bucklorna ser rätt ut. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Inlöst av försäkringsbolaget som i sin tur sålt den vidare.Hade blivit donatorbil på skroten annars.Högt pris också hujja! mvh |
|
| "Lätt krockskadad" enligt annonsen -jodå ;) | |
Njuren |
Han som krockat hade ju dels tur i oturen. Huven brukar ju rosta upp på e46 ;-) BMW - i nöd och lust? |
| Lite konstig airbag om ni klickar på en bild och kollar på den längst ner. Undrar om den hjälpte... | |
|
Den bilen blir sig aldrig lik igen?! Mvh Dragolito |
|
Njuren |
Roligt att det är en hyundai återförsäljare som säljer den.T.o.m en smälld BMW e värd mer än en splajsans ny Huondai haha BMW - i nöd och lust? |
|
heltsonika: Ser inget konstigt på den airbagen. Den är bara intryckt igen. Skulle inte betala dom pengarna för den bilen iaf. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Ok, jag har aldrig smällt själv men har hört att det blir väldigt dammigt i bilen efter en airbag... | |
|
Om man tänker efter lite så varför inte..129500kr för bilen o låt säga att man lägger 50000kr för reperationerna (kan inte väl kosta mer!?) o vips så har du en 04:a för 179500kr ;) Mvh Dragolito |
|
|
Du kommer nog inte undan med 50000:- Är rädd att det är vad det kostar å bara få airbagarna fixat. Om det räcker ens. // DZL_PWR Keep on keepin' on! |
|
|
Kollade bilderna igen. Passagerar airbagen hade inte löst ut, så det kanske inte blir så hiskeligt dyrt ändå, men jag tror fortfarande inte 50000:- räcker. // DZL_PWR Keep on keepin' on! |
|
|
Det räcker lugnt o väl om man har kontakter inom det området Mvh Dragolito |
|
|
Vem vill köpa en smälld bil sen då. Tänk lite. |
|
| kostade 29k å repa min 325:a.. och det var bara en lätt touch den fått i fronten, frontspoilern pajj, frontplåten, huven en lätt buckla å lite plast som gick.. 29k me lack för å fixa det. Så jag tror inte heller du kommer undan me 50papp me tanke på att den där ser rejält sne ut. | |
|
Mr Big: Tänk om säljaren inte talar om att bilen varit smälld då? |
|
|
får man ens reparera en ramsne bil? __ ///M som i Mugge. |
|
|
Jo visst men tänk att det finns vissa som jag tex som äger en mätare som mäter lackens tjocklek |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.