|
|
|
|---|---|
| Tänkte ta bort originalradion och passa in en 7" där istället, någon som gjort det? bilder? var blir det lämpligast att placera radio/cd, dvd? även 2 st 5" i nackstöden bak och kamera fram och bak, kan man passa in kameran i pdc hålen? Tack på förhand | |
Robsarve |
Den "smidigaste" lösningen är nog Kenwwods dubbel DIN apparat med 7" skäm som front. Den har ju alla maskiner bakom sig. Men eftersom du är ute efter baksätesunderhållning med så hade jag föredragit att ha en separat maskin till det. Ex: Chippad Xbox med media center. (främst till baksätet) Förslagsvis i reservhjulsbaljan bak. CD/DVD med radio från Kenwood/Pioneer eller Sony och adapter till rattstyrningen från Autoleads. (främst till framsätet) Gör din 7" skärm utfällbar och sätt enheten bakom. Video & bildväxel Inga större problem att få in kameror i kofångarna, men de måste ju skruvas av då. En något högre placering brukar dessutom kännas mer naturlig. |
|
kenwooden passar inte rakt av utan man får modifiera lite i luftkanalen bakom... mvh Danne /med egen erfarenhet |
|
| BMW-Danne blev det bra? har du någon bild? | |
|
ja det blev kalasbra. klart det blev bild - men den hamnar lite långt ner i synfältet förståss.. sen hade jag ingen tv-tuner till utan använde bara den till DVD. mvh Danne |
|
| hehe menade om du har någon bild på bygget? | |
|
haha... oki, my bad ;) var bild med i reporage i bilsport för något nummer sedan. det är nog den enda bilden jag har tyvärr.. nu är allt utplockat o bilsen såld tyvärr. mvh Danne |
|
| Ok det var en svart e39a med ljudbygge i? Tror jag har det nummret någonstans, får ta o leta lite. Tackar | |
|
ja 'svart' den var egentligen orientblå.. men det är den med BBS fälgar o M5 optik ///danne |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.