|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Det är väl endast när det handlarens namn det kan vara känsligt. "BMW - när du älskar att köra" ska inte vara några problem att köpa om den finns kvar hos Förenade Bil. ___ //Ulf |
|
|
Köpte sådana på www.dekaltrim.nu för 200 kronor eller nåt sånt... Bilen: Länk |
|
|
Köpte min sån häromdagen på BMW Solna. Kostade en 30-40 spänn. Frågade även på Borgs då jag köpt mina bilar där, men dom hade inte såna. Det var tydligen BMW Solna som "hittat" på dom varför inga andra handlare hade dom. Konstigt svar med tanke på att dom verkar finnas lite här och var i Sverige. Men dom finns i vart fall i Solna. Snacka med reservdelskillen så löser det sig. Dom kan säkert skicka i ett brev med mot en liten extra slant. Fråga om dom inte kan göra det som en privat gest om inte annat. Släng över pengarna på momangen till killen konto via internetbanken. Den klart bästa reklamflärpen man kan ha på sin bil, i min smak. Niklas Fransosen |
|
| Fick till och med min gratis i Solna när jag köpte lite andra prylar. Behövde inte ens använda hållaren då den som satt på är likandan, så det var bara att flytta över listen med texten. Och visst är det en smakfull reklamtext :-) | |
|
www.regskylt.se [Bilen] Länk |
|
| Hållarna fanns hos förenade bil i malmö! ;) | |
| Nån som beställt nån skylthållare med personlig text från regskylt.se? | |
|
Någon Malmöit som är sugen på att göra en insats åt en Karlskronit? Alltså köpa en "När du älskar att köra"-hållare och skicka. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Kändes enklast att beställa från www.dekaltrim.nu Sagt och gjort, om 7 arbetsdagar kommer mina skylthållare med texten "BMW 850 - the only way to fly" 205kr med frakt känns helt ok. |
|
|
Jag beställde egna från Länk Det är samma företag som tillverkar alla sveriges reg-skyltar så de är mycket seriösa. Dom kostar 150kr/st med valfritt tryck. Jag beställde på en måndag och hade hållaren i brevlådan på onsdagen! Kanon! Mvh Johan |
|
|
Jag köpte den remsan som sitter längst ner på skylthållaren med texten "BMW - När du älskar att köra" hos BMW Group Göteborg för 35 kr. __ Bilblogg: Länk |
|
| jag har | |
|
Har vad? Tråden är från 2007...... |
|
| Länk | |
| Det är annars en originaldel som går att beställa hos din lokale BMW-handlare. | |
| Jag vart hos bavaria och dom sagt att har slutatt tilverkar sådan regplåthållare | |
| En pajsare på min gata har "Dra åt helvete" på skylthållaren på sin sunk-Golf. Snacka om fyndigt. OT, visst. Men iaf. | |
|
Ingen som skulle kunna köpa en eller två åt mig och skicka med posten? Skicka ett meddelande via autopower eller mail martin.hjort@ssab.com! /Mvh Martin //BMW |
|
| Vart bor du Martin? | |
| "BMW - När du älskar att köra" listen finns att beställa hos närmaste ÅF, artikelnumret är TYP6751. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.