|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Hej! Har sett flera bilar med texten "BMW-När du älskar att köra" på nummerskyltshållaren. Är det någon som vet var det går att köpa dessa? Har inte kunnat hitta något svar med sökfunktionen. / Mikael | |
|
Ett mer allmänt tips i ämnet, de brukar kunna hjälpa till med det mesta! Länk |
|
|
Kan beställa enstaka nummerplåtshållare med personligt reklamtryck hos dem? Vad kan det kosta? Mvh. /Kjell |
|
|
Annars kan du skaffa självhäftande "papper" som tål väta och skriva ut på en laserskrivare. Då kan du skriva vad du vill. Jag har själv haft det på min King Cab i 2-3 år. Funkar fin-fint. "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
Mikaelk, Mig veterligen så kan du köpa denna nummerskyltshållare hos din lokala BMW-återförsäljare. Förenade Bil i Malmö har dem iaf. Vet inte vad de kostar dock. Mvh, Kalle |
|
|
Åk till den Åf du är kund hos och be snällt, det funkar för mig och det kostar ingenting... Keep your distance! |
|
|
Kjell Svensson: Tror du måste beställa 100st. Kostar 2000:- MVH / Jacob |
|
|
Hos min BMW-återförsäljare kostar skylthållare 40 kr/st, men då står det nog firmans namn bara. //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
|
Kanske du kan be dem skicka dem till dig.. Länk //Henrik 328án: Länk |
|
|
Mikaelk, Borgs borde ha, och om minnet inte sviker mig totalt har jag sett en sådan skylthållare på jobbet (BMW Solna) |
|
|
Tack för era svar! Jag börjar hos Borgs Bil som ligger närmast. Jag trodde att handlarna endast hade hållare med sitt eget namn på. Mvh Mikael |
|
|
Mikaelk: Bilarna som kommer från BMW Sverige brukar ha dessa hållare. När dom sen kommer till återförsäljarna byter dom till sina egna. Du hittar säkert någon som har denna hållare liggandes. MVH / Jacob |
|
|
Skulle behöva 3st sådana till de nya eu skyltarna. |
|
|
Ringde BMW group göteborg De får inte in sådana från bmw Sverige på bilarna. Men de har en list man kan montera bakom/under en naken skylt. 35kr tar de för en sådan. Ska in imorgon om det hinns med och kolla läget. |
|
|
Förenade bil tar 75:- för list och hållare, sitter ett gäng på min bil numera ; ) för jag älskar verkligen att köra bil... Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk |
|
|
Jag var in på BMW Solna och då sa dom att någon sådan har dom inte, sen ringde jag Novtion (Uppsala) och han sa att han aldrig hade sätt någon sådan hållare (vissde inte att det fanns). Vet någon var man kan få tag i en sådan i Stockholmsområdet? |
|
|
saablar: Den jag har på 530:in köptes hos BMW i Danderyd... /Fredrik |
|
|
Tack Dmi Ja ska åka dit på fredag och kolla |
|
|
Finns en Bmw 645 här i stan med texten: BMW - När du älskar det onödiga Klockren tycker jag! |
|
|
Du kan väl ringa till Förenade bil I malmö och köpa, frakten kan inte kosta så mkt till stockhult. 040 243700 (tryck 3 för reservdelar) Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk |
|
|
Gammal tråd men iaf... Jag har fixat nya EU-skyltar till bilen och behöver då nya hållare också.. så när jag ändå var inne hos Theanders i lund frågade jag om dom hade några skylthållare, men tydligen fick dom inte sälja till importerade bilar? detta var väl antagligen hållare med reklam för theanders vilket jag ändå inte var så jättesugen på att ha och åka runt o göra reklam för en inte allt för bra bmw åf. iaf.. har sett bilar med www.bmw.se på skyltarna och som i denna tråden "BMW-När du älskar att köra".. Tror ni dessa finns kvar att köpa i malmö? och om de nu finns tror ni samma dumma regel gäller där?! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.