|
|
|
|---|---|
|
Nu har jag såld M5:an, trodde att det skulle bli lättare (känslomässig ) att bli av med den men det känns ganska tung faktiskt, Längtar redan efter min fina M5, Hoppas bara att killen som köpte den tar väl hand om den. Tänker i alla fall vara aktiv på förrumet och vem vet kanske innån ett kort framtid skaffa min nya drömbil en M5 e39.. Tack till alla för hjälpen och vänskap har varit super kul att vara här och dela vårt stor intresset bmw... MVH Mauricio | |
|
:( snyft... Min M5 E34 Länk |
|
kilroy |
Alltid tråkigt med uppslitande skilsmässor...du får trösta dig med att E39 M5 börjar bli hyfsat billiga om suget blir för stort...Mvh kilroy"Det enda jag vet om ljusets hastighet är att det kommer fort på morgnarna" |
|
Maurixt: Var någonstans gick M5:an? Blev den kvar i Ludvika? //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
|
Nej, den som köpte bor i Stockholm. Visst börjar dem e39 M5:or blir riktig billiga. Schnitzer hur låg priset på en fint M5 e39 där i tyskland, en ful utrustad med allt.. i jämförelse mot sverige? MVH MAuricio |
|
|
Jag såg väldigt många under 20.000 EURO nere i Bayern och jag måste säga att vissa av de var väldigt fina. Utrustningsmässigt vet jag inte riktigt. Öppnade inte alla bilarna, många stod ute. Det är typ bara E60 som står inne nu, E39 är för gammalt för att ha inne sa en handlare som jag pratade med. //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
| Så nu får du åka renault på våra små träffar:P? | |
|
Nej X-max jag får faktiskt åka 325 e30 med 325 e36 motor i... en svart metalic.... MVH Mauricio |
|
Conan99 |
Snygg M5:a och ser ut att vara i bra skick oxå Conan99 |
|
Jag har tänkt skaffa mig en vardagsbil tänkte på någon annan märket än bmw men nej det är bara att inse sanningen har blivit beroende av bmw så kan inte ens tänka mig att åka inte ens vardagsbil som inte är bmw. Har tänkt på en 318i 92 eller en 318is om man hittar någon för en vettig peng.... MVH Mauricio Mauricio |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.