AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.074

BMW modell M1

je
68
jerker
850i 1991
Enligt allt jag läst så är M-1 inte den bästa BMW-modellen. Trots de negativa omdömena så vill jag ha en. Har hittat 7 stycken till salu i U.S.A. Priserna är från 83.000 upp till 105.000. Dessvärre pratar vi inte kronor, utan dollar. Alltså från drygt 620 tusen upp till ca 770. Otroligt massa pengar. Mer än jag har, så det får väl förbli en dröm. Skulle dock väldigt gärna bara köra en. Finns det någon i Sverige? Om någon vet, hör av Er. Jag är 55 år, men skulle bli som en 7-åring på julafton om drömmen skulle bli till realitet- Jerker.

Jerker
852
Sörpan
325xi -02
Söderströms i Malmö (Förenade Bil) har en vit, men om de lånar ut den för provkörning vet jag inte?

För några år sedan fanns det även en mörkblå på Mantorp Park, men om den finns kvar där har jag ingen aning om.

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Det finns en trevlig prick nere vid ringen som brukar bjuda på en åktur om man frågar snällt. Det är en sann upplevelse och resan ger så mkt mer. Bilen i fråga är en Röd M1 med lite kolfiber här och var, hyffsat original men bättrad på rätt ställen.

Johan S #4079 & B.M.W #4079A
Chassinummer:3527066
www.bimmer.se Länk
Är du på kontintenten kontakta följande firmor som är duktiga på M1, har själv haft att göra med den senare som är mycket professionell och kompetent:

www.auto-salon-singen.de/

Länk

MVH,
E38B12
Visa användare
1.126
bood
320d xDrive Gran Turismo

BMW CS #761
Hmm, där försvann en dryg timme i "onyttig" surfning :)

"BMW six appeal"
Farkost:Länk
Visa användare
1.173
Sail
E89 Z4 -09

Jaguar XKR -07
Jaguar S-type 3,0 Executive -99
Här är länken till en annan trevlig firma med några goda M1:or på lagerlistan, samt en del annat godis.

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.