|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har en bra vägbeskrivning till Säve?Jag kommer söder ifrån via E6:an från Halmstad,jag var inne på bilsports hemmsida men jag får inte fram någon vägbeskrivning. En annan sak,om man har anmält sig till utställningen,går det att komma ut från området innan kl 17 eller måste man vänta tills det är "slut"? | |
|
Kör E6 genom Tingstadstunneln mot Oslo, kör av vid klarebergsmotet, och kör norrleden mot säve, sen står det skyltar där du skall in. Det är inte Säve flygplats man använder, utan militärflygfältet som ligger intill. Vad jag förstått när jag varit där tidigare år, så åker du precis när du vill. BMW CS #5206 |
|
|
Lär bli trångt många som ska dit,ska kika när jobbarkompisen kör med sin 500hk Urquattro. mvh |
|
| När är denna träff?? | |
|
16 Juli, hittade precis... ses då!! mvh |
|
|
Hur är parkerings möligheterna annars på Säve?.Jag kan inte bestämmma mig om jag ska vara med i utställningen eller ej. |
|
|
Det är en stor åker jämte flygplatsen, finns gott om plats. Får hoppas det inte regnar för mycket bara som det hade gjort ett annat år, så det blev en stor lervälling, som många fastnade i. BMW CS #5206 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.