|
|
|
|---|---|
|
HAr planer på att byta ut 330fälgarna mot några andra i 18". Nån som kan ge mig lite tips på fälgar som skulle suttit "som handen i handsken" på en cosmossvart e46 coupe med 40/35 sänkning inom kort? gärna med bilder om det finnes oxå.. mvh Daniel | |
|
Mitt förlag får nog bli: Länk Som alternativ, en outsider som är riktigt läcker: Länk De finns absolut minst lika snygga fälgar i form av BBS LM, Kinesis, HRE osv. De spelar dock i en annan prisregion. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
wendtan: har kollat på M135an en del. tycker oxå att dom e jättefina. men även kollat på lite kopior av BBS Challenge och Breyton Spirit... finns många ... kollar även oxå efter lite 5-eker fälgar som jag tycker e najs.. |
|
|
Spajjjs: En kompis till mig ska eventuellt sälja sina Radius R6 19" om det kan vara av intresse. Länk MVH / Jacob |
|
|
Jacob: tänkte mer på 18" då 19" däck o så kommer bli för dyrt.. men vad hade han tänkt sig då för pris o så kanske? |
|
|
Spajjjs: Jag ska kolla med honom. Återkommer! MVH / Jacob |
|
|
Har är mina 18tummare Länk som mäter 255/35-18 och 225/40-18. Bilen är sänkt 35/15 vet inte vad fälgarna heter, jag köpte dom begagnade, men är kanske nån annan som vet. BMW CS #5206 |
|
|
christer: Där ser man var BMW fick inspiration till standard lm-fälgarna till E90! Keep your distance! |
|
|
Jacob: do so! |
|
|
Jag tror E90 fälgarna skall passa E46 - stämmer det? I så fall finns det ju en hel del snygga i det utbudet... Alla BMW orginal fälgar finns på Länk /bfg |
|
|
Bfg: Nej de gör dom inte. E90 har runt ET 30-35 och E46 Har ET45-ET50. Det kan funka med en ET35 fälg på E46, men det är långt ifrån optimalt. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Ok, var felinformerad då... du är vår guru Wendtan! /bfg |
|
BMW_M3 |
spajjjs vart kollar man på kopier har du nån sida på det eller. ha de bra. |
|
här på powerbörsen säljs ju en del kopior.. även på www.molway.com finner du en del. mvh Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.