AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
702

Svarta eller vita baklyktor till svart e34?

Amethyst
Som rubriken anger Svarta eller vita baklyktor till svart e34?
Smak fråga naturligtvis men jag kan ej bestämma mig.

Mvh Kalle

BOOM BOOM BASS
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
Jag skulle valt dom röd/vita....Svarta tycker jag personligen ser lite hemmagjort ut om du förstår...

Min Bil - Länk
Svarta eller original röd/orangea, vit/röd ser inte alls bra ut, så dom åkte bort nästan direkt, från min Cosmossvarta.

Mvh Stephan

La
193
Laguna
M5 3.8 -92b *general-ras*
Jag måste säga röd-vita eftersom jag själv har det! ;)
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Stephan735i:
Varför tycker du inte röd/vita är snyggt?

Tycker nästan röd/vita lysen är snyggast som man rökfärgar de vita lite,funderar på att göra de på min!
Jag tycker att det skär sig med den mörka lackeringen, på en vit eller silverfärgad är det snyggt.

Jag trodde att jag skulle gilla utseendet, vitax6 var målet, men nej då, 2-3 veckor förra året och mindre än det i år sedan åkte dom av, gillar inte vita sidoblinkers heller, även om jag hade dom på i 1,5 år, trots att det såg dumt ut, mörkgrå/svarta ser mycket bättre ut "men allra snyggast är avsaknad av sidoblinkers" samma sak där, fram fungerar vita, men det gör även orangea, så nu har min svarta det också;), medan min mörkgröna har vita fram och orangea sida/bak, även om jag planerar att byta till orangea runt om även på den, alternativet vore att ha Hella blacklight-kit med mörkgråa framblinkers och svarta njurar, det gör ett mycket tuffare/ruffigare look.

Mvh Stephan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.