|
|
|
|---|---|
| hej. jag funderar på att köpa en bmw E36 328. men gillar inte original fronten så mkt. jag vet att jag ska ha M front och M sidokjolar på den.. men vart får man tag på riktigt fina grejjer med bra passform och kvalitet ? har provat att söka på forumet men inte hittat ngt som ger mig svar.. mvh/ V | |
|
Hej! låter kul med en 328, lycka till med köpet! jag tycker att du ska kolla upp Styletech.se dom har fina saker, jag har aldrig blivit besviken iaf. |
|
| Styletech.se mm han har lite smått å gott, jag tycker du ska kolla upp realcar.se dom har nog vad du söker. man kanske ska ringa upp dom fört då ock fråga vad man verkligen får med fästen och sånt för det utgår inte i deras anonnser. lycka till | |
| tack.. men vet ngn om bmw säljer M delarna löst ? och hur mkt de kostar ? mvh/v | |
|
Bmw4Real Jag tror inte du ska ge dig in på det om du inte vill lägga jätte mycke pengar. köpte en gång en list till en m3a den här lilla längst bak på sidan på ca 40cm kostade ca500kr tror ja. så ska du köpa orginal m delar hos bmw så blir det nog dyrt. inget jag skulle göra iaf. men men det passar nog väldigt bra |
|
|
kolla på www.mkt.se eller stylabilen.se det är originalgrejer dom säljer där. the sky is the limit! |
|
| ja på stylabilen.se fanns det ju originaldelar.. på realcar kostar ju en m3 front och sidokjolar ca 6k .. en original BMW M3 E36 Frontspoiler + galler + läpp kostar inte mer än 4300kr på stylabilen.se .. det var inte så farligt.. en sån får det bli om köpet går vägen.. thx ! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.